نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۲ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۴۹

پیوستن نیکول کیدمن و خاویر باردم به انیمیشن جدید اپل با نام Spellbound

فهرست صداپیشه‌های انیمیشن فانتزی Spellbound شرکت‌های اپل و اسکای‌دنس با پیوستن نیکول کیدمن و خاویر باردم گسترش یافت.

براساس گزارش رسانه‌ی ددلاین، نیکول کیدمن و خاویر باردم پس از فیلم بیوگرافی درام Being the Ricardos (ریکاردو بودن) دوباره در یک پروژه‌ی تازه با یکدیگر همراه خواهند شد. در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که این دو هنرپیشه‌ی برنده‌ی جایزه‌ی اسکار اخیرا با امضای قراردادی به صداپیشه‌های انیمیشن فانتزی Spellbound (طلسم‌شده) شرکت‌های اسکای‌دنس انیمیشن و اپل اورجینال فیلمز پیوستند.

نیکول کیدمن و خاویر باردم وظیفه‌ی صداپیشگی والدین شاهدخت الیان با صداپیشگی ریچل زگلر را برعهده دارند. نیکول کیدمن در نقش ملکه‌ی مهربان، عادل و درعین‌حال بسیار دقیق لومبریا ظاهر می‌شود و خاویر باردم نقش پادشاه سولونِ مغرور اما خوش قلب لومبریا را بازی خواهد کرد. جان لیسگو در نقش یک مشاور سلطنتی با نام وزیر بولینار، جنیفر لوئیس در نقش یک مشاور سلطنتی با نام وزیر نازارا پرون، ناتان لین و آندره دی شیلدز در نقش پیشگوهای خورشید و ماه و جردن فیشر در نقش یک چادرنشین جوان با نام کالان از دیگر صداپیشه‌های انیمیشن Spellbound به‌حساب می‌آیند.

انیمیشن Spellbound یک اثر موزیکال است و ماجراهای دختر جوانی را دنبال می‌کند که باید به‌سراغ شکستن طلسمی برود که کشورش را به دو قسمت تقسیم کرده است. ویکی جنسون، کارگردان انیمیشن Shrek (شرک) سکان هدایت این انیمیشن فانتزی را در دست دارد و فیلم‌نامه‌ی آن را با همکاری لورن هاینک و الیزابت مارتین، نویسندگان انیمیشن Mulan (مولان) و لیندا وولورتون، نویسنده‌ی انیمیشن The Lion King (شیرشاه) به رشته‌ی تحریر درآورده است.

آلن منکن، آهنگساز برنده‌ی جایزه‌ی اسکار وظیفه‌ی تولید موسیقی انیمیشن Spellbound را برعهده دارد و برای این کار دوباره با گلن اسلیتر، ترانه‌سرای برنده‌ی جایزه‌ی گرمی و کریس مونتان، رئیس سابق بخش موسیقی شرکت والت دیزنی همکاری خواهد کرد. این سه تولید موسیقی انیمیشن‌های The Little Mermaid (پری دریایی کوچولو) و Tangled (گیسوکمند) را در کارنامه دارند.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده