نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۲۳

علاقه کریس ایوانز به حضور در دنیای جنگ ستارگان

کریس ایوانز، بازیگر نقش کاپیتان آمریکا در مصاحبه اخیر خود گفته است که دوست دارد در یک فیلم یا سریال جنگ ستارگان حضور داشته باشد.

کریس ایوانز که طی سال‌های گذشته بیشتر برای بازی در نقش کاپیتان آمریکا در دنیای سینمایی مارول شناخته می‌شود، این روزها در آثار مختلف و نقش‌های بسیار متفاوتی به ایفای نقش می‌پردازد. حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، این بازیگر محبوب از علاقه‌اش به حضور در دنیای Star Wars خبر داده است. ایوانز در حاشیه تور تبلیغاتی انیمیشن Lightyear و در مصاحبه با MTV News در مورد برنامه کاری او و حضورش به‌عنوان نقش منفی در فیلم The Gray Man صحبت کرد و او در ادامه از علاقه‌اش به حضور در دنیای جنگ ستارگان گفت.

ایوانز در این مصاحبه گفت: «من عاشق Star Wars هستم و هرکاری میکنم تا در این مجموعه بازی کنم. حتی اگه قرار باشد نقش من استورم‌تروپر باشد، با کمال میل آن را بازی میکنم. حتی حاضر هستم نقش ووکی را بازی کنم.» البته پروژه‌های متعددی از دنیای جنگ ستارگان در تلویزیون و سینما در دست ساخت هستند و ممکن است او بالاخره به آرزو خود در یکی از این پروژه‌ها برسد. برخی اعتقاد دارند رابطه خوب ایوانز با تایکا وایتیتی و کوین فایگی ممکن است باعث حضور او در یکی از دو فیلم جدید Star Wars شود.

کریس ایوانز در نقش کاپیتان آمریکا در فیلم Avengers: Endgame که چکش میولنیر را در دستش دارد

ایوانز پس از MCU در آثاری چون فیلم The Red Sea Diving Resort، فیلم Knives Out و سریال Defending Jacob حضور داشته و به‌عنوان بازیگر نقش افتخاری در فیلم Free Guy و فیلم Don't Look Up نیز حضور جالب و متفاوتی داشته است. ایوانز در انیمیشن Lightyear صداپیشگی نقش باز لایتیر را بر عهده داشته که اجرای او با تحسین منتقدان مواجه شده است. در ادامه شاهد حضور ایوانز در نقش شرور و منفی فیلم The Gray Man شبکه نتفلیکس به کارگردانی برادران روسو خواهیم بود.

او اخیرا در فیلم Ghosted برای اپل تی وی پلاس بازی کرده که در آن دوباره با آنا د آرماس هم‌بازی شده است. ایوانز همچنین قرار است در فیلم Red One برای شبکه آمازون جلوی دوربین برود و با دواین جانسون هم‌بازی شود. فیلم Project Artemis دیگر کار آینده ایوانز است که او در این فیلم دوباره با اسکارلت جوهانسون هم‌بازی خواهد شد و دوباره در این فیلم با اپل همکاری خواهد کرد. ایوانز همچنین گفته است که اگر موقعیت و ایده مناسبی وجود داشت، به دنیای سینمایی مارول باز خواهد گشت.


منبع SffGazette
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده