نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۱۲

انتشار اولین تصاویر از اورک های سریال ارباب حلقه ها

به‌تازگی آمازون تصاویر جدیدی از سریال The Lord of the Rings: The Rings of Power با تمرکز روی نمایش اورک‌ها را منتشر کرده است.

طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تصاویر جدیدی از سریال The Lord of the Rings: The Rings of Power منتشر شده است که اورک‌های این سریال را نشان می‌دهد. IGN به‌تازگی تصاویر اختصاصی جدیدی از سریال ارباب حلقه ها منتشر را کرده است که در آن برای اولین‌بار با اورک‌های سرزمین میانه در این سریال ملاقات می‌کنیم که شاهد گریم و ظاهر جالب توجه آن هستیم که ممکن است ظاهر اورک‌ها در سریال The Lord of the Rings: The Rings of Power برای برخی از طرفداران چندان آشنا نباشد.

در دنیای تالکین، اورک‌ها درواقع زمانی الف بودند و در پایان عصر اول تقریبا تا مرز انقراض شکار و کشته شده بودند و آن‌ها تازه در دوران اتفاقات سریال The Rings of Power در حال خروج از مخفیگاه خود هستند. درواقع در سریال ارباب حلقه‌ها تعداد آن‌ها در ابتدا بسیار کم است و تفاوت ظاهری آن‌ها با چیزی که در سه‌گانه فیلم The Lord of the Rings دیدیم منطقی است و حتی شاهد حضور اورک مونث نیز هستیم، اما مانند سه‌گانه فیلم، در سریال نیز از گریم سنگین برای خلق اورک‌ها استفاده شده است. در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

اورک با کلاهخود در سریال The Lord of the Rings: The Rings of Power

یک اورک در حال فرار کردن در سریال The Lord of the Rings: The Rings of Power

مورفید کلارک، رابرت آرمایو، مارکلا کاونا، جوزف ماورل، اما هوروت، اووین آرتور، نازنین بنیادی، اسماعیل کروز کوردووا، تایرو موهافیدین، سوفیا نامویت، مگان ریچاردز، دیلان اسمیت، چارلی ویکرز، سینتیا آدای-رابینسون، مکسیم بالدری، ایان بلکبرن، کیپ چپمن، آنتونی کرام، مکسین کانلیف، تریستان گراول، سر لنی هنری، توسیتا جِیاساندرا، فابین مک‌کالوم، سایمن مرلز، جف مورِل، پیتر مولان، لوید اووِن، آگوستوس پرو، پیتر تِیت، الکس تارانت، لئون وادام، بنجامین واکر، سارا زوانگوبانی، چارلز ادواردز، ویل فلچر، آملی چایلد-ویلیرز و بو کسیدی، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال The Lord of the Rings: The Rings of Power حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

اتفاقات سریال The Lord of the Rings: The Rings of Power قرار است در دوره دوم جریان داشته باشد. هزینه ساخت فصل اول سریال ارباب حلقه‌ها حدود ۴۶۵ میلیون دلار بوده است و این سریال قرار است در ۵ فصل ساخته و از امازون پخش شود. جان دی. پین و پاتریک مک‌ کی به‌عنوان شورانر، نویسنده و تهیه‌کننده اجرایی در سریال ارباب حلقه‌ها حضور دارند. همچنین خوان آنتونیو بایونا، فوین چه ییپ و شارلوت برنداستروم، وظیفه کارگردانی قسمت‌های مختلف فصل اول سریال The Lord of The Rings را بر عهده داشته‌اند.

پخش سریال The Lord of the Rings: The Rings of Power که در ۸ قسمت تولید شده، از تاریخ ۲ سپتامبر (۱۱ شهریور) از آمازون آغاز خواهد شد. سریال ارباب حلقه‌ها برای فصل دوم نیز تمدید شده است.


منبع Screenrant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده