نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۲۰

انتشار تریلر جدید بخش دوم فصل چهارم سریال Stranger Things

نتفلیکس تریلر جدید و رسمی بخش دوم فصل چهارم سریال Stranger Things را منتشر کرد که در آن شاهد آماده شدن قهرمانان برای مبارزه با وکنا هستیم.

دو قسمت پایانی فصل چهارم سریال Stranger Things در قالب بخش دوم در تاریخ ۱ ژوئیه (۱۰ تیر) از شبکه نتفلیکس خواهند شد. حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تریلر جدیدی از بخش دوم سریال Stranger Things 4 منتشر شده است. نتفلیکس امروز این تریلر را منتشر کرد که در طول تریلر شاهد تصاویر متعددی از اتفاقات دو قسمت پایانی این سریال هستیم که که برای ساخت این تریلر از آهنگ Running Up That Hill (A Deal with God) اثر کیت بوش استفاده شده است. در ادامه می‌توانید این تریلر جذاب را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

مدت زمان قسمت نهم فصل چهارم سریال Stranger Things قرار است ۲ ساعت و ۱۹ دقیقه باشد و مدت زمان قسمت هشتم سریال Stranger Things 4 نیز ۱ ساعت و ۲۵ دقیقه خواهد بود. ۷ قسمت اول سریال Stranger Things 4 که مدتی پیش در قالب بخش اول منتشر شده بود، موفق شد بیش از ۷۸۱ میلیون ساعت توسط بینندگان نتفلیکس در ماه اول انتشار تماشا شود و به یک رکورد بی‌نظیر دست پیدا کند و تبدیل به پر بیننده‌ترین سریال انگلیسی‌ زبان نتفلیکس شود. همچنین سریال Stranger Things برای فصل پنجم و پایانی تمدید شده است.

میلی بابی براون، دیوید هاربر، فین ولفهارد، کلب مک‌لاگلین، نوآ اشنپ، وینونا رایدر، چارلی هیتون، ناتالیا دایر، کارا بوینو، پرایا فرگوسن، برت گلمن، رابرت انگلاند، جیمی کمپبل باور، ادورادو فرانکو، جوزف کوئین، ایمیبث مک‌نالتی، مایلز ترویت، رجینا تینگ چن و گریس ون دین، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل چهارم سریال Stranger Things حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. مانند سه فصل گذشته وظیفه ساخت سریال Stranger Things 4 نیز بر عهده برادران دافر بوده است.


منبع Polygon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده