نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۴۶

حضور گروه نگهبانان کهکشان در تریلر جدید فیلم Thor 4 با بازی کریس همسورث

مارول استودیو تریلر کوتاه و جدیدی از فیلم Thor: Love and Thunder را منتشر کرده است که در آن شاهد حضور اعضای نگهبانان کهکشان هستیم.

طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تریلر کوتاه و جدیدی از فیلم Thor: Love and Thunder منتشر شده است. در تریلر جدید فیلم Thor 4 شاهد تصاویر بیشتری از اتفاقات این فیلم هستیم و در طول آن ثور با گور مبارزه می‌کند. همچنین در تریلر جدید فیلم Thor: Love and Thunder شاهد نمایش تصاویر بیشتری از اعضای نگهبانان کهکشان هستیم که در بخشی از آن در حال همکاری با ثور و عبور از آتش هستند. در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه قسمت چهارم فیلم Thor بر عهده تایکا وایتیتی است که پیش از این فیلم Thor: Ragnarok را کارگردانی کرد. همچنین جنیفر کیتین رابینسون به وایتیتی در نوشتن فیلمنامه فیلم Thor 4 کمک کرده است. کریس همسورث، کریستین بیل، ناتالی پورتمن، تسا تامپسون، کریس پرت، دیو باتیستا، کارن گیلان، پام کلمنتیئف، شان گان، جیمی الکساندر، تایکا وایتیتی، راسل کرو، لوک همسورث، مت دیمون، سم نیل و ملیسا مک‌کارتی، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Thor: Love and Thunder حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم Thor: Love and Thunder قرار است در تاریخ ۸ ژوئیه (۱۷ تیر) اکران شود.


منبع CBM
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده