نویسنده: سعید نیکبخت
// جمعه, ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۰۰

تماشا کنید: اولین تریلر سریال Legends Of Tomorrow، سریال فرعی Arrow/Flash

با محبوب شدن دو سریال Arrow و Flash، کمپانی صاحب‌نام DC تصمیم گرفت سریال فرعی‌ای را از شخصیت‌های جانبی این دو سریال تولید کند. حال این سریال با نام Legends Of Tomorrow وارد مرحله تولید شده و در سال ۲۰۱۶ از شبکه CW پخش خواهد شد. در ادامه با زومجی همراه باشید تا اولین تریلر رسمی این سریال و بررسی مربوط به آن را مشاهده کنید.

زمانی که تنها قهرمانان برای نجات دنیا کافی نباشند، دنیا به شخصیت‌های افسانه‌ای نیاز دارد. این جمله‌ای است که اُلیور کوئین برای جمع کردن قهرمانان دو سریال Arrow و Flash درکنار یکدیگر استفاده کرده است و آن‌ها را برای مبارزه با خطری بسیار بزرگ گرد هم آورده است.

در سریال Legends Of Tomorrow شاهد حضور شخصیت‌هایی چون فایراِستورم، کاپیتان کُلد و وِیوهیتِر از سریال Flash، اَتُم و قناری سیاه (از سریال Arrow) که به قناری سفید تغییر کرده خواهید بود. علاوه بر این قهرمانان و شخصیت‌های منفی شناخته شده (کاپیتان کُلد در سریال Flash یک قهرمان نیست. برای همین هنوز مشخص نیست چگونه وارد این تیم شده است)، شاهد حضور شخصیت‌های دیگر DC مانند هاک‌گِرل در این سریال خواهیم بود.

اولین تریلر منتشر شده از سریال Legends Of Tomorrow که در ادامه می‌توانید به تماشای آن بپردازید، نگاهی کلی را نسبت به داستان، صحنه‌های مبارزه و جزئیات دیگر درا ختیار شما قرار دارد. این ویدیو را تماشا تا در ادامه به بررسی آن بپردازیم:

دانلود ویدیو با رزولوشن 480p

یکی از شخصیت‌های ضدقهرمان دی‌سی که محبوبیت زیادی دارد، وَندال سَوِج (Vandal Savage) است که طول عمری هزار ساله دارد. شخصیت‌های افسانه‌ای سریال Legends Of Tomorrow برای متوقف کردن این شخصیت درطول زمان (بله درست شنیده‌اید، قهرمانانی که در زمان سفر می‌کنند) سفر می‌کنند و در این راه با مشکلات ناشناخته‌ای رو به رو خواهند شد. البته آن‌ها در این راه تنها نخواهند بود و با کمک شخصیت‌های دیگر مانند ریپ هانتر به مبارزه با ارتش وَندال خواهند رفت.

سریال Legends Of Tomorrow که پخش آن از سال ۲۰۱۶ از شبکه CW آغاز خواهد شد، بازیگرانی مانند ویکتور گاربِر، دامینیک پِرسِل، وِن‌ورث میلِر از سریال The Flash، بِرَندون روث، کِیتی لاتز از سریال Arrow و آرتور دارویل از سریال Doctor Who، سیارا رِنه از Pippin و فِرَنز دِراما از Edge of Tomorrow را در لیست بازیگران خود دارد.

به شخصه از بازگشتن قناری سیاه از مرگ که به قناری سفید تغییر پیدا کرده خوشحال شدم. باتوجه به ویدیو منتشر شده، ظاهرا برای بازگرداندن سارا لَنس به زندگی از گودال لازاروس که انسان‌ها را از مرگ به زندگی باز می‌گرداند استفاده کرده‌اند.

نظر شما در رابطه با اولین تریلر سریال Legends Of Tomorrow چیست؟‌به نظر شما این سریال با پتانسیلی که دارد می‌تواند خالقان اصلی خود (دو سریال Arrow و Flash) را کنار بزند؟

منبع: Comicbook


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده