نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۴۷

مرگ دو بازیگر سریال The Chosen One نتفلیکس در یک سانحه رانندگی

دو بازیگر سریال The Chosen One نتفلیکس در یک سانحه رانندگی جان خود را از دست دادند. ۶ عضو دیگر تیم تولید زخمی ‌شده‌اند.

طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، حادثه دلخراشی برای یکی از سریال‌های در دست ساخت نتفلیکس در مکزیک رخ داده است. طبق خبری که ورایتی منتشر کرده، در یک سانحه تصادف ماشین در شهر مولگه در ایالت باخا کالیفرنیا سور کشور مکزیک، دو بازیگر سریال The Chosen One که برای شبکه نتفلیکس تولید می‌شود، جان خود را از دست داده‌اند. همچنین ۶ عضو دیگر تیم تولید که در ماشین حضور داشتند، مجروح و به بیمارستان انتقال داده شده‌اند.

این دو بازیگر ریموندو گاردونو کروز و خوآن فرانچسکو گونزالز نام دارند که به‌همراه ۶ عضو تیم تولید در حال سفر بودند که دچار سانحه مرگباری شدند. هر ۸ عضو تیم تولید در منطقه سانتا روزالیا کار می‌کردند که ظاهرا وضعیت ۶ عضو تیم تولید وخیم نیست. در حال حاضر مشخص نیست که این تصادف چگونه رخ داده است، اما طبق گفته یک رسانه محلی، ونی که در آن اعضای تیم تولید حضور داشتند، پیش از حادثه و واژگون شدن در یک منطقه بیابانی از جاده خارج شده بود.

همچنین هنوز مشخص نیست که این حادثه چه تاثیری را روی فیلم‌برداری سریال The Chosen One خواهد گذاشت. سریال The Chosen One داستان پسر ۱۲ ساله‌ای را دنبال می‌کند که متوجه می‌شود که عیسی مسیح در قالب او بازگشته است و او اکنون دارای قدرت‌های وی شده و حالا سرنوشت او نجات جهان است. این سریال براساس یک کتاب کمیک به‌نام American Jesus اثر مارک میلار و پیتر گراس در دست ساخت است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده