نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۳۳

ثبت ضعیف‌ترین شروع یک سریال دنیای سینمایی مارول توسط Ms. Marvel

طبق آمار اولیه منتشر شده، سریال Ms. Marvel ضعیف‌ترین افتتاحیه در میان سریال‌های دنیای سینمایی مارول در دیزنی پلاس را داشته است.

پخش سریال Ms. Marvel مدتی می‌شود که از دیزنی پلاس آغاز شده و تاکنون دو قسمت از این سریال پخش شده است. همچنین منتقدان نقدهای مثبتی برای سریال میس مارول ثبت کرده‌اند و حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، آماری از میزان استقبال از سریال خانم مارول منتشر شده است. طبق اطلاعاتی که سامبا تی‌وی منتشر کرده، سریال Ms. Marvel در ۵ روز اول پخش توسط ۷۷۵ هزار کاربر خانگی در آمریکا تماشا شده و به راحتی کمتر از هر سریال دیگر دنیای سینمایی مارول روی شبکه دیزنی پلاس تماشا شده است.

پیش از این سریال Hawkeye لقب کم بیننده‌ترین افتتاحیه MCU را در اختیار داشت که در ۵ روز اول پخش توسط ۱.۵ میلیون کاربر تماشا شده بود. با اینکه سریال میس مارول لقب ضعیف‌ترین افتتاحیه سریال‌های دنیای سینمایی مارول را یدک می‌کشد، اما طبق گفته سامبا، این سریال با استقبال خوب نسل زد یا جوانانی که در دوران دیجیتال رشد کرده‌اند، مواجه شده است. سامبا می‌گوید که سریال Ms. Marvel در بازه سنی ۲۰ تا ۲۴ سال بیش از هر سال دیگر MCU تا به امروز تماشا شده است.

کامالا خان و ناکیا در مسجد در سریال Ms. Marvel

اگرچه دیزنی همچنان امیدوار است میزان مخاطبان سریال میس مارول رشد کند، اما به‌نظر می‌رسد که مارول توانسته با سریال Ms. Marvel مخاطبان متنوع‌تری مثل خانواده‌های رنگین پوست، لاتین و آسیایی را جذب کند. سریال خانم مارول داستان کامالا خان را دنبال می‌کند که اولین ابرقهرمان مسلمان دنیای سینمایی مارول است. شرمین عبید چنائی، میرا منون، عادل ال عربی و بلال فلاح وظیفه کارگردانی قسمت‌های مختلف سریال میس مارول را بر عهده داشته‌اند. بیشا کی علی به‌عنوان نویسنده و شورانر در سریال Ms. Marvel حضور داشته است.

شرمین عبید چنائی، میرا منون، عادل ال عربی و بلال فلاح وظیفه کارگردانی قسمت‌های مختلف سریال میس مارول را بر عهده داشته‌اند. بیشا کی علی به‌عنوان نویسنده و شورانر در سریال Ms. Marvel حضور دارد. ایمان ولانی، آرامیس نایت، ساغر شیخ، ریش شاه، زنوبیا شروف، موهان کاپور، آنجلی بمانی، مت لینتز، یاسمن فلچر، لیث ناکی، آذر اوسمان، تراوینا اسپرینگر، لورل مارسدن و نیمرا بوچا، دیگر بازیگرانی هستند که در سریال Ms. Marvel حضور دارند و به ایفای پرداخته‌اند. این سریال در ۶ قسمت تولید شده است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده