نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۲۳

کارگردانی فیلم لایو اکشن هرکول دیزنی توسط گای ریچی

والت دیزنی به‌تازگی گای ریچی،‌ کارگردان فیلم Aladdin را برای کارگردانی فیلم لایو اکشن هرکول به تهیه‌کنندگی برادران روسو استخدام کرده است.

در اردیبهشت ۹۹ خبری منتشر شد مبنی‌براینکه والت دیزنی در حال ساخت فیلمی لایو اکشن براساس انیمیشن Hercules است و حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کارگردان این فیلم لایو اکشن مشخص شده است. گای ریچی،‌ کارگردان فیلم Aladdin پس از توافق با دیزنی وظیفه کارگردانی فیلم هرکول را بر عهده گرفته است. جو و آنتونی روسو ملقب به برادران روسو، کارگردانان فیلم‌ Avengers: Infinity War و فیلم Avengers: Endgame از استودیو AGBO به‌عنوان تهیه‌کننده در این فیلم لایو اکشن حضور دارند.

گای ریچی

همچنین دیزنی به‌دنبال استخدام نویسندگان جدیدی برای نوشتن فیلمنامه فیلم Hercules است که نسخه اولیه آن توسط دیوید کالاهام، نویسنده فیلم‌ Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings نوشته شده است. در حال حاضر جزئیات بیشتری از این فیلم لایو اکشن از جمله بازیگر نقش هرکول یا تاریخ اکران آن در دسترس نیست. انیمیشن Hercules در سال ۱۹۹۷ روی پرده‌های سینما رفت و بیش از ۲۵۲ میلیون دلار در گیشه جهانی فروش کرد.

همچنین انیمیشن هرکول موفق شد نامزد دریافت یک جایزه اسکار برای بهترین ترانه اورجینال شود. گای ریچی برنامه نسبتا شلوغی دارد. او در سال ۲۰۲۲ دارای فیلم Operation Fortune: Ruse de guerre است که در این فیلم دوباره با جیسون استاتهام همکاری کرده است. او همچنین اخیرا فیلم The Interpreter با بازی جیک جیلنهال را کارگردانی کرده که انتظار می‌رود این فیلم در سال ۲۰۲۳ از شبکه آمازون پخش شود. ریچی همچنین قرار است سریال The Gentlemen و فیلم Aladdin 2 را کارگردانی کند.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده