نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۷ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۰۳

انتشار ویدیو گریم فوق العاده بازیگر نقش شرور فصل چهارم سریال Stranger Things

نتفلیکس ویدیویی از گریم سنگین و فوق‌العاده بازیگر نقش شرور و منفی وکنا در پشت صحنه فصل چهارم سریال Stranger Things را منتشر کرده است.

اگر فصل چهارم سریال Stranger Things را هنوز تماشا نکرده‌اید، ادامه این خبر هویت شخصیت شرور و منفی وکنا را برای شما فاش می‌کند

.

.

.

دو قسمت پایانی فصل چهارم سریال Stranger Things در قالب بخش دوم در تاریخ ۱ ژوئیه (۱۰ تیر) از شبکه نتفلیکس خواهند شد. حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ویدیو جدیدی از پشت صحنه فیلم‌برداری و تولید فصل چهارم این سریال منتشر شده است. تمرکز این ویدیو روی گریم سنگین و فوق‌العاده جیمی کمپبل باور در نقش وکنا هستیم که او ساعت‌ها در حال گریم برای بازی در این نقش شرور و منفی در سریال Stranger Things 4 بوده است. در ادامه می‌توانید این ویدیو جذاب را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

همان‌طور که احتمال دیگر اطلاع دارید، وکنا با بازی جیمی کمپبل باور درواقع همان 001 است که به نحوی ایلون را برای فرار تشویق کرده بود و درنهایت پس از اینکه دوباره توانست قدرت‌های خود را به‌دست بیاورد، دیگر کودکان داخل آزمایشگاه را به قتل رساند و درنهایت ایلون در یک مبارزه توانست 001 را شکست دهد و دری به دنیای وارونه باز کند و حالا 001 که به وکنا تبدیل شده،‌ قدرتمندتر از همیشه در فصل چهارم سریال Stranger Things بازگشته است.

میلی بابی براون، دیوید هاربر، فین ولفهارد، کلب مک‌لاگلین، نوآ اشنپ، وینونا رایدر، چارلی هیتون، ناتالیا دایر، کارا بوینو، پرایا فرگوسن، برت گلمن، رابرت انگلاند، جیمی کمپبل باور، ادورادو فرانکو، جوزف کوئین، ایمیبث مک‌نالتی، مایلز ترویت، رجینا تینگ چن و گریس ون دین، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل چهارم سریال Stranger Things حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. مانند سه فصل گذشته وظیفه ساخت سریال Stranger Things 4 نیز بر عهده برادران دافر بوده است.


منبع Collider
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده