نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۷ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۰۶

ساخت سه انیمیشن سینمایی از دنیای Avatar: The Last Airbender

پارامونت و نیکلودئون در حال همکاری با یکدیگر برای ساخت سه انیمیشن سینمایی و مستقل از دنیای انیمیشن Avatar: The Last Airbender هستند.

طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، دنیای انیمیشن Avatar: The Last Airbender قرار است گسترش پیدا کند. طبق خبری که ورایتی منتشر کرده، Avatar Studios که زیر مجموعه Nickelodeon Animation است و با هدف تولید محتواهای اورجینال از دنیای انیمیشن آواتار در سال ۲۰۲۱ تأسیس شده، در حال ساخت سه انیمیشن اورجینال و بلند از دنیای انیمیشن Avatar: The Last Airbender است.

این انیمیشن‌ها با همکاری پارامونت برای اکران در سینماها تولید خواهند شد. لورن مونتگومری که به‌عنوان طراح استوری‌برد در ۸ قسمت انیمیشن Avatar: The Last Airbender حضور داشته، وظیفه کارگردانی قسمت اول و بدون عنوان انیمیشن جدید آواتار را بر عهده دارد. رمزی نیتو، رئیس بخش انیمیشن و تولیدات پارامونت انیمیشن و نیکلودئون انیمیشن در بیانیه منتشر شده گفت:

«همان‌طور که مایک دانته دی‌مارتینو و برایان کونیتزکو، خالقان اصلی دنیای آواتار در همکاری با ما در حال گسترش دنیای این انیمیشن هستند، ما همه‌چیز را می‌خواهیم در خانواده حفظ کنیم و لورن که کارهای زیبایی را در سریال انجام داده بود، حالا اینجا قرار است وظیفه کارگردانی انیمیشن جدید و سینمایی Avatar: The Last Airbender را بر عهده داشته باشد.»

سریال Avatar: The Last Airbender در سال ۲۰۰۵ از شبکه نیکلودئون پخش شد و تا سه فصل ادامه داشت. پس از آن انیمیشن The Legend of Korra که اسپین‌آف آواتار بود، در ۴ فصل تولید و در بین سال‌های ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۴ پخش شد. در سال ۲۰۱۰ فیلم The Last Airbender به کارگردانی ام نایت شیامالان تولید شد که این فیلم تبدیل به یک فاجعه بزرگ شد. همچنین نتفلیکس در حال ساخت سریال لایو اکشن Avatar: The Last Airbender است.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده