نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۷ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۲۶

ساخت سریال Wonder Man توسط مارول و کارگردان فیلم شانگ چی

مارول استودیو در حال ساخت سریالی براساس شخصیت واندر من است و با کارگردان فیلم Shang Chi برای ساخت این سریال همکاری می‌کند.

طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سریال جدیدی از دنیای سینمایی مارول در دست ساخت است. مارول استودیو در حال ساخت سریالی براساس شخصیت واندر من است و دستین دنیل کرتون، کارگردان فیلم Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings و اندرو گست، نویسنده و تهیه‌کننده سریال Brooklyn Nine-Nine و سریال Community در این سریال لایو اکشن و ابرقهرمانی با مارول همکاری خواهند کرد.

اندرو گست به‌عنوان رهبر تیم نویسندگان در سریال Wonder Man حضور دارد و کرتون به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی در این سریال نقش خواهد داشت که احتمال دارد یک یا چند قسمت از سریال واندر من را نیز کارگردانی کند. سریال Wonder Man براساس قرارداد چندجانبه مارول استودیو با کرتون پس از موفقیت فیلم Shang-Chi در دست ساخت است که فیلم Shang-Chi 2 بخشی از این قرارداد خواهد بود.

دستین دنیل کرتون و اندرو گست

سریال Wonder Man همچنان در مراحل اولیه ساخت قرار دارد، اما احتمال دارد این سریال در سال ۲۰۲۳ جلوی دوربین برود. شخصیت واندر من یکی از شخصیت‌های قدیمی مارول است که برای اولین‌بار در سال ۱۹۶۴ در شماره ۹ کمیک Avengers معرفی شد. او در ابتدا به‌عنوان یک شخصیت شرور ظاهر شد و حضور کوتاهی در آثار مختلف داشت، اما از اواخر دهه ۷۰ میلادی این شخصیت به‌عنوان یک ابرقهرمان و یک عضو اونجر معرفی شد. سرانجام در دهه ۸۰ میلادی این شخصیت توانست جایگاهی پیدا کند و سایمون ویلیامز به‌عنوان نام او انتخاب شد.

او یکی از اعضای Coast Avengers در لس آنجلس بود که لباسی سیاه و قرمز با عینکی قرمز رنگ داشت. سریال Wonder Man یکی از چندین سریال در دست ساخت دنیای سینمایی مارول و دیزنی پلاس است که مارول استودیو اخیرا به ساخت فصل جدید سریال Daredevil با بازی چارلی کاکس چراغ سبز نشان داده است. در حال حاضر سریال Ms. Marvel در حال پخش است و در ادامه سریال She-Hulk: Attorney at Law، سریال Secret Invasion، فصل دوم سریال Loki و سریال Ironheart از دیزنی پلاس پخش خواهند شد.


منبع THR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده