نویسنده: مهدی اسدی
// جمعه, ۲۷ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۱۴

مشخص شدن تاریخ پخش فصل پنجم سریال The Handmaid's Tale

شبکه Hulu ضمن اعلام تاریخ پخش فصل ۵ سریال دیستوپیایی The Handmaid's Tale، تصاویر جدیدی از شخصیت‌های اصلی سریال در فصل جدید را به اشتراک گذاشت.

توجه: این متن است بخش‌هایی از داستان سریال سرگذشت ندیمه را فاش کند.

فصل پنجم سریال The Handmaid's Tale (سرگذشت ندیمه)، جون (June) را در مواجهه با عواقبی که پس از کشتن فرمانده واترفورد (Commander Waterford) در مسیر او قرار خواهد گرفت، به تصویر می‌کشد. بعد از اتفاقات شوکه‌کننده‌ی فصل قبل، جون دوباره تلاش می‌کند تا هویت و هدف خود را مشخص کند. همچنین در فصل ۵ شاهد همکاری فرمانده لورنس با عمه لیدیا خواهیم بود که در حال تلاش برای اصلاح گیلیاد و به قدرت رسیدن است. لوک و مویرا نیز در ادامه‌ی مأموریت خود برای نجات هانا، دخترِ جون، از دور با گیلیاد مبارزه خواهند کرد.

براساس اعلام شبکه Hulu، اولین قسمت از فصل پنجم سریال در تاریخ ۱۴ سپتامبر ۲۰۲۲ (۲۳ شهریور ۱۴۰۱) پخش می‌شود. بعد از آن هر چهارشنبه شاهد پخش قسمت جدید سریال از این شبکه آنلاین خواهیم بود. یکی تصاویر جدیدی که همزمان با اعلام این خبر منتشر شده، سرینا، همسر فرمانده واترفورد را در لباس مشکی عزا نشان می‌دهد؛ البته سرینا در اینجا به‌جای اینکه غمگین و ناراحت باشد، بسیار آرام به نظر می‌رسد. لبخند کوچکی که روی صورت او نقش بسته، احتمالا وعده‌ی رخ دادن اتفاقات مهم‌تری در این مرحله از زندگی وی را به مخاطب می‌دهد.

سرینا در فصل پنجم سریال The Handmaid's Tale

تصویر دیگر که آن را در بالای صفحه می‌بینید، June را که قبلا در گیلیاد به نام Offred شناخته می‌شد، برعکس سرینا در لباسی سفیدرنگ نشان می‌دهد. البته چهره‌ی او به هیچ عنوان آرامشی را ندارد که در چهره‌ی سرینا به چشم می‌خورد. جون بعد از قتل فرمانده واترفورد آماده‌ی مبارزه به نظر می‌رسد.

سریال The Handmaid's Tale اولین‌بار در سال ۲۰۱۷ از شبکه Hulu پخش شد. الیزابت ماس در این مجموعه نقش جون، کاراکتر اصلی داستان را بازی می‌کند و ایوان استراهاوسکی وظیفه‌ی نقش‌آفرینی در جایگاه شخصیت Serena را دارد. جوزف فاینز، الکسیز بلدل، آن داود، مکس مینگلا، سمیرا وایلی، او.تی. فاگبنلی، کریستوفر ملونی، الیزابت ریسر، مدلین بروئر، آماندا بروگل، اور کارادین، تاتیانا جونز و کریستن گوتاسکی نیز از دیگر بازیگرهای حاضر در این سریال هستند.


منبع collider
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده