نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۶ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۳۶

معرفی صداپیشگان انیمه ارباب حلقه ها | انتشار تصاویر جدید

به‌تازگی صداپیشگان انیمه The Lord of the Rings: The War of the Rohirrim مشخص شده که یکی از بازیگران اصلی سه‌گانه بازگشته است.

طرفداران سرزمین میانه منتظر پخش فصل اول سریال The Lord of the Rings: The Rings of Power از آمازون هستند، اما درکنار آن انیمه سینمایی ارباب حلقه ها نیز در دست ساخت است. حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، فهرست صداپیشگان انیمه The Lord of the Rings: The War of the Rohirrim منتشر شده است. طبق خبری که ددلاین منتشر کرده، برایان کاکس با سابقه بازی در سریال Succession در نقش همرهند، گایا وایس با سابقه بازی در فیلم A Walk in the Woods در نقش دختر همرهند به‌نام هرا و لوک پاسکالینو با سابقه بازی در فیلم Snowpiercer در نقش شرور و منفی ولف، نقش‌های اصلی انیمه ارباب حلقه‌ها را بر عهده دارند.

همچنین میراندا اتو که نقش ائوین را در سه‌گانه فیلم The Lord of the Rings به کارگردانی پیتر جکسون بر عهده داشت، در انیمه The Lord of the Rings: The War of the Rohirrim باز خواهد گشت و علاوه‌بر صداپیشگی در نقش ائوین، در نقش راوی این انیمه نیز حضور دارد. لورین اشبورن، یزدان قفاری، بنجامین وینرایت، لارنس آبانگ ویلیامز، شان دالی، مایکل وایلدمن، جود اکوودیک، بلال هنسا و جین دوویتسکی، دیگر صداپیشگان انیمه The Lord of the Rings: The War of the Rohirrim برای نقش‌های اعلام نشده هستند.

کنجی کامیاما وظیفه کارگردانی انیمه The Lord of the Rings: The War of the Rohirrim را براساس فیلمنامه‌ای از فیبی گیتینس و آرتی پاپاجورا بر عهده دارد. همچنین تصاویر جدیدی از انیمه ارباب حلقه‌ها منتشر شده که درواقع دو کانسپت آرت است که در آن شاهد حضور همرهند هستیم که روی جنازه‌هایی که کشته ایستاده است. در تصویر دوم نیز یک موماکیل دیده می‌شود و در ادامه می‌توانید شاهد این تصاویر باشید:

همرهند در کانسپت آرت انیمه The Lord of the Rings: The War of the Rohirrim

موماکیل در کانسپت آرت جدید انیمه The Lord of the Rings: The War of the Rohirrim

انیمه The Lord of the Rings: The War of the Rohirrim برای اکران در تاریخ ۱۲ آوریل ۲۰۲۴ (۲۴ فروردین ۱۴۰۳) برنامه‌ریزی شده است.


منبع CBM
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده