نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۶ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۴۸

حضور پینوکیو و پدر ژپتو در تصاویر جدید انیمیشن Pinocchio نتفلیکس

نتفلیکس تصاویر رسمی جدیدی از انیمیشن Pinocchio به کارگردانی گیرمو دل تورو را منتشر کرده است که در آن شاهد نمایش پینوکیو هستیم.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تصاویر جدیدی از انیمیشن Pinocchio منتشر شده است. در تصاویر جدید این انیمیشن استاپ موشن شاهد نمایش پدر ژپتو تا پینوکیو هستیم که ظاهر متفاوتی دارند که در طول Annecy International Animation Film ویدیویی نیز نمایش داده شده است. در این ویدیو پدر ژپتو برای اولین‌بار با پینوکیو مواجه می‌شود که پسر چوبی بدون دست و پا است و به ژپتو می‌گوید که پسر او است. ژپتو در ابتدا این موضوع را باور نمی‌کند، اما کریکت در ادامه ظاهر می‌شود و به او می‌گوید که پینوکیو دارد حقیقت را به وی می‌گوید. در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

وظیفه کارگردانی انیمیشن Pinocchio بر عهده گیرمو دل تورو، کارگردان برنده جایزه اسکار برای ساخت فیلم Shape of Water که اخیرا فیلم Nightmare Alley را کارگردانی کرده، به‌همراه مارک گوستافسون بوده است. علاوه‌بر کارگردانی، دل تورو به‌همراه پاتریک مک‌هیل، گریس گریملی و متیو رابینز، وظیفه نوشتن فیلمنامه انیمیشن پینوکیو را نیز بر عهده داشته است. انیمیشن Pinocchio اقتباسی متفاوت از داستان ماجراهای پینوکیو اثر کارلو کلودی است که در آن پینوکیو در دهه ۳۰ میلادی و در کشور ایتالیا فاشیستی زنده می‌شود.

گرگوری مان در نقش پینوکیو، ایوان مک‌گرگور در نقش جیمینی کریکت یا جیرجیرک سخنگو، دیوید بردلی در نقش پدر ژپتو، ران پرلمن در نقش مانگیافوئوکو، تیلدا سوئینتون در نقش پری با موهای فیروزه‌ای، کریستف والتز در نقش روباه مکار، کیت بلانشت در نقش اسپرزاتورا میمون، تیم بلیک نلسون در نقش کوچمن، فین ولفهارد در نقش لمپ ویک، جان تورتورو در نقش آقای چری و بورن گورمن در نقش کارابینیری، از جمله بازیگرانی هستند که به‌عنوان صداپیشه در انیمیشن Pinocchio حضور دارند و به صداپیشگی پرداخته‌اند.

همچنین نتفلیکس تایید کرد که انیمیشن Pinocchio در ماه دسامبر امسال (آذر یا دی) از این سرویس استریم پخش خواهد شد. علاوه‌براین، فیلم لایو اکشن پینوکیو با بازی تام هنکس توسط دیزنی تولید شده است که فیلم Pinocchio در تاریخ ۸ سپتامبر (۱۷ شهریور) از دیزنی پلاس پخش خواهد شد. این فیلم لایو اکشن براساس انیمیشن کلاسیک دیزنی از داستان پینوکیو ساخته شده است.


منبع THR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده