نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۲۶

انتشار دومین تریلر انیمیشن گربه چکمه پوش 2

یونیورسال امروز تریلر جدیدی از انیمیشن Puss in Boots: The Last Wish را منتشر کرد که در آن شاهد تصاویر بیشتری از ماجراجویی جدید گربه چکمه پوش هستیم.

در جریان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تریلر جدیدی از انیمیشن Puss in Boots: The Last Wish منتشر شده است. یونیورسال امروز دومین تریلر رسمی انیمیشن Puss in Boots 2 را منتشر کرد که در آن شاهد بازگشت گربه چکمه پوش برای یک ماجراجویی جدید هستیم. در انیمیشن The Last Wish گربه چکمه پوش متوجه می‌شود که در حال از دست دادن شانسش برای انجام کارهای خطرناک است.

با اینکه گربه چکمه پوش در ابتدا تصمیم می‌گیرد تا بازنشست شود و حالا یک گربه خانگی باشد، اما تهدیدهای مرگباری به‌دنبال او هستند و او نیاز دارد تا دوباره دست به کار شود که در این راه کیتی سافت‌پاوز و یک سگ به او کمک خواهند کرد. در ادامه می‌توانید تریلر جدید انیمیشن Puss in Boots: The Last Wish را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

علاوه‌بر تریلر، یونیورسال پوستر جدیدی از انیمیشن Puss in Boots: The Last Wish را نیز منتشر کرده است که در ادامه می‌توانید شاهد این پوستر باشید:

پوستر جدید انیمیشن Puss in Boots: The Last Wish

آنتونیو باندراس در نقش گربه چکمه‌پوش، سلما هایک در نقش کیتی سافت‌پاوز، هاروی گیلان، فلورنس پیو، الیویا کلمن، وگنر مورا، ری وینستون، جان مولانی، دیوین جوی راندولف، آنتونی مندز و سامسون کایو، از جمله صداپیشگانی هستند که در انیمیشن Puss in Boots: The Last Wish حضور دارند و به صداپیشگی پرداخته‌اند. جوئل کرافورد، کارگردان انیمیشن The Croods 2: A New Age وظیفه کارگردانی انیمیشن Puss in Boots 2 را براساس فیلمنامه‌ای از پل فیشر و براساس داستانی از کریس ملداندری بر عهده داشته است.

انیمیشن Puss in Boots: The Last Wish قرار است در تاریخ ۲۱ دسامبر (۳۰ آذر) اکران شود. انیمیشن Puss in Boots در سال ۲۰۱۱ روی پرده‌های سینما رفت و حدود ۵۵۵ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرد. انیمیشن گربه چکمه پوش که درواقع قسمت فرعی انیمیشن شرک است، موفق شد نامزد دریافت جایزه اسکار بهترین انیمیشن سال نیز شود.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده