نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۲۲

انتشار اولین تصاویر از بخش دوم فصل چهارم سریال Stranger Things

نتفلیکس به‌تازگی اولین تصاویر رسمی از بخش دوم فصل چهارم سریال Stranger Things را منتشر کرده که حاوی اطلاعات جالبی است.

ادامه این خبر ممکن است ۷ قسمت ابتدایی فصل چهارم سریال Stranger Things و احتمالا اوایل بخش دوم را فاش کند

.

.

.

دو قسمت پایانی فصل چهارم سریال Stranger Things در قالب بخش دوم در تاریخ ۱ ژوئیه (۱۰ تیر) از شبکه نتفلیکس خواهند شد. حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تصاویری از بخش دوم فصل چهارم این سریال منتشر شده است. در تصاویر سریال Stranger Things 4 شاهد نمایش برخی از اتفاقاتی هستیم که قرار است در دو قسمت پایانی سریال مشاهده کنیم و حتی نتفلیکس در این تصاویر فاش کرد که نانسی توانسته به نحوی از دست وکنا خارج شود و فرار کند. در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

مدت زمان قسمت نهم فصل چهارم سریال Stranger Things قرار است ۲ ساعت و ۱۹ دقیقه باشد و مدت زمان قسمت هشتم سریال Stranger Things 4 نیز ۱ ساعت و ۲۵ دقیقه خواهد بود. ۷ قسمت اول سریال Stranger Things 4 که مدتی پیش در قالب بخش اول منتشر شده بود، موفق شد بیش از ۲۸۶/۷۹ میلیون ساعت توسط بینندگان نتفلیکس تماشا شود و به یک رکورد بی‌نظیر دست پیدا کند و تبدیل به پر بیننده‌ترین سریال انگلیسی‌ زبان نتفلیکس شود. همچنین سریال Stranger Things برای فصل پنجم و پایانی تمدید شده است.

میلی بابی براون، دیوید هاربر، فین ولفهارد، کلب مک‌لاگلین، نوآ اشنپ، وینونا رایدر، چارلی هیتون، ناتالیا دایر، کارا بوینو، پرایا فرگوسن، برت گلمن، رابرت انگلاند، جیمی کمپبل بور، ادورادو فرانکو، جوزف کوئین، ایمیبث مک‌نالتی، مایلز ترویت، رجینا تینگ چن و گریس ون دین، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل چهارم سریال Stranger Things حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. مانند سه فصل گذشته وظیفه ساخت سریال Stranger Things 4 نیز بر عهده برادران دافر بوده است.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده