نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۵۷

مشخص شدن نام و کارگردان فیلم Paddington 3

استودیوکانال سرانجام کارگردان فیلم Paddington 3 را تایید و معرفی کرد. همچنین نام قسمت سوم فیلم پدینگتون مشخص شده است.

طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعات جدیدی از فیلم Paddington 3 منتشر شده است. طبق خبری که هالیوودریپورتر منتشر کرده، قسمت سوم فیلم پدینگتون قرار است Paddington in Peru نام داشته باشد و همچنین دوگال ویلسون وظیفه کارگردانی این فیلم کمدی خانوادگی را بر عهده گرفته است. ویلسون پیش از این سابقه کارگردانی موزیک ویدیو و تبلیغات تجاری را بر عهده داشته و حالا جایگزین پل کینگ در سمت کارگردانی فیلم پدینگتون 3 شده است.

کینگ پیش از این تایید کرده بود که برای کارگردانی فیلم Paddington 3 بازنخواهد گشت. طبق گفته هالیوودریپورتر،‌مراحل فیلمبرداری و تولید فیلم پدینگتون در پرو از سال ۲۰۲۳ آغاز خواهد شد و این فیلم کمدی در لندن و پرو جلوی دوربین واهد رفت. این موضوع نشان می‌دهد که مراحل فیلمبرداری فیلم Paddington in Peru قرار است با حدود یک سال تاخیر آغاز شود که پیش از این گفته شده بود که این موضوع برای اوایل سال ۲۰۲۲ برنامه‌ریزی شده است.

فیلم Paddington 3 براساس داستانی از پل کینگ، سایمن فارنابی و مارک برتون ساخته خواهد شد که برتون، جان فاستر و جیمز لامونت فیلمنامه این فیلم را نوشته‌اند. استودیوکانال اخیرا در جشنواره فیلم کن از سرمایه‌گذاری یک میلیارد دلاری روی فیلم Paddington in Peru خبر داد که این فیلم قرار است در سال ۲۰۲۴ اکران شود. همچنین فصل سوم سریال The Adventures of Paddington در دست ساخت است.

در حال حاضر اطلاعات بیشتری از داستان و اتفاقات فیلم Paddington in Peru در دسترس نیست و احتمال دارد در این فیلم شاهد حضور شخصیت Darkest Peru و نمایش داستان منشا آن باشیم. همچنین حضور بازیگری در این فیلم تایید نشده است. کینگ در حال حاضر وظیفه کارگردانی فیلم Wonka را بر عهده دارد که در اواخر سال ۲۰۲۳ روی پرده‌های سینما خواهد رفت.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده