نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۵۷

مشخص شدن کارگردان فیلم One Punch Man

جاستین لین، کارگردان سابق فیلم سریع و خشن 10 وظیفه کارگردانی فیلم One Punch Man را برای سونی پیکچرز بر عهده گرفته است.

سونی پیکچرز در حال ساخت فیلمی لایو اکشن براساس مانگا و انیمه One Punch Man است و حالا در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، کارگردان این فیلم لایو اکشن مشخص شده است. ددلاین گزارش داد که جاستین لین که یک هفته پس از شروع مراحل فیلم‌برداری فیلم سریع و خشن 10 از این پروژه جدا شد، حالا پس از توافق با سونی پیکچرز وظیفه کارگردانی فیلم وان پانچ من را بر عهده گرفته است.

آوی آراد و آری آراد از شرکت Arad Productions به‌عنوان تهیه‌کننده و همچنین شرکتی که وظیفه تولید فیلم را بر عهده دارند، در این پروژه حضور خواهند داشت. وان پانچ من شخصیت بسیار محبوبی در دنیای مانگا و انیمه در سراسر جهان است که داستان ابرقهرمانی به‌نام سایتاما را دنبال می‌کند که برای قدرتمند شدن سخت تمرین کرده که به مرور زمان موهای سرش شروع به ریزش می‌کند و درنهایت کاملا کچل می‌شود.

جاستین لین در فرش قرمز فیلم سریع و خشن 9

او به‌حدی قدرتمند است که می‌تواند با یک مشت دشمنان خود را شکست دهد و حال این موضوع برای وی خسته کننده شد و سایتاما اکنون به‌دنبال یافتن یک حریف و دشمن قدر و قدرتمند برای به چالش کشیدن وی است. مجموعه One Punch Man در سال ۲۰۰۹ توسط وان و یوسوکه موراتا خلق و اولین نسخه مانگا آن در سال ۲۰۱۲ منتشر شد و تاکنون شاهد انتشار ۱۹ جلد از آن بوده‌ایم و تاکنون بیش از ۳۰ میلیون نسخه از آن به فروش رفته است. نسخه انگلیسی این مانگا نیز در سال ۲۰۱۵ در آمریکا منتشر شد.

همچنین یک انیمه سریالی براساس مانگا وان پانچ من تولید و منتشر شده که فصل اول انیمه One Punch Man در سال ۲۰۱۵ و فصل دوم آن در سال ۲۰۱۹ منتشر شده است. علاوه‌براین، طبق اطلاعات قبلی می‌دانیم که اسکات روزنبرگ و جف پینکنر، نویسندگان فیلم Venom، فیلم Jumanji: Welcome to the Jungle و فیلم Jumanji: The Next Level وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم One Punch Man را بر عهده دارند.

ظاهرا سونی برنامه‌های زیادی برای وان پانچ من دارد و می‌خواهد آن را به یکی از مجموعه‌های سینمایی خود تبدیل کند. جاستین لین پیش از این وظیفه کارگردانی ۵ قسمت از مجموعه فیلم سریع و خشن را بر عهده داشته است. همچنین کارگردانی فیلم Better Luck Tomorrow، فیلم Star Trek Beyond و سه قسمت از سریال Community در کارنامه لین دیده می‌شود.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده