نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۴۰

انتشار اولین تصویر از شخصیت شرور انیمیشن مرد عنکبوتی 2

سونی پیکچرز با انتشار تصویری از شخصیت شرور و منفی انیمیشن Spider-Man: Across the Spider-Verse و صداپیشه این شخصیت پرده برداشت.

طبق تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، تصویر جدیدی از انیمیشن Spider-Man: Across the Spider-Verse منتشر شده است. سونی پیکچرز به‌تازگی تصویری از این انیمیشن منتشر کرده است که در آن شاهد حضور شخصیت شرور و منفی اسپات (The Spot) با مرد عنکبوتی نسخه مایلز مورالز و اسپایدر گوئن هستیم. همچنین جیسون شوارتزمن با سابقه بازی در فیلم The French Dispatch و فصل چهارم سریال فارگو، صداپیشگی این شخصیت را در انیمیشن Spider-Man: Across the Spider-Verse بر عهده دارد:

مبارزه اسپات با مرد عنکبوتی و اسپایدر گوئن در انیمیش ن Spider-Man: Across The Spider-Verse

دکتر جاناتان اوهن نام واقعی The Spot است که یک شخصیت شرور نسبتا کمتر شناخته شده است که در طول دهه ۸۰ میلادی معرفی شده بود که با مرد عنکبوتی و دردویل مبارزه کرد. اسپات می‌تواند پورتال‌های بین‌بعدی ایجاد کند که از این پورتال‌ها برای انجام سفرهای طولانی یا در راه جرم و جنایت استفاده می‌کند. حتی در تصویر منتشر شده به خوبی می‌توانید شاهد ایجاد یک پورتال توسط اسپات باشیم که باعث شده تا مایلز به‌جای اینکه به این شخصیت آسیب بزند، باعث آسیب زدن به گوئن استیسی شود.

شامیک مور در نقش مایلز مورالز (مرد عنکبوتی)، هیلی استاینفلد در نقش گوئن استیسی (اسپایدر-گوئن)، اسکار آیزاک در نقش اسپایدرمن ۲۰۹۹ (میگل اوهارا)، جیک جانسون در نقش پیتر بی پارکر (مرد عنکبوتی)، ایسا رای در نقش جسیکا درو (اسپایدروومن)، لونا لورن ولز و برایان تایری هنری، از جمله بازیگرانی هستند که به‌عنوان صداپیشه در انیمیشن Spider-Man: Across the Spider-Verse حضور دارند. فیل لرد و کریستوفر میلر نیز به‌عنوان تهیه‌کننده در دنباله انیمیشن مرد عنکبوتی بازگشته‌اند.

انیمیشن Spider-Man: Across the Spider-Verse در تاریخ ۲ ژوئن ۲۰۲۳ (۱۲ خرداد ۱۴۰۲) اکران خواهد شد و انیمیشن Spider-Man: Beyond the Spider-Verse نیز برای اکران در تاریخ ۲۹ مارس ۲۰۲۴ (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) برنامه‌ریزی شده است. خواکیم دوس سانتوس، کمپ پاورز و جاستین کی. تامپسون وظیفه کارگردانی انیمیشن Spider-Man: Across the Spider-Verse را براساس فیلمنامه‌ای از دیوید کالاهام، فیل لرد و کریستوفر میلر بر عهده دارند.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده