نویسنده: مهدی اسدی
// دوشنبه, ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۱۶

انتشار پوستر انیمه علمی تخیلی Moonrise از سازندگان Attack on Titan

اولین پوستر انیمه علمی تخیلی Moonrise نتفلیکس منتشر شد که فیلمنامه‌نویس و استودیوی سازنده‌ی سریال اتک آن تایتان از جمله‌ی عوامل تولید آن هستند.

بعد از اینکه نتفلیکس تریلر جدید انیمه Cyberpunk: Edgerunners و اولین تصاویر از Skull Island را به نمایش گذاشت، حالا به سراغ دیگر پروژه‌ی مورد انتظار خود در دنیای انیمه رفته که Moonrise نامیده می‌شود. درحالی که تو اوبوکاتا (Tow Ubukata)، فیلمنامه‌نویس و ماساهی کویزوکا، کارگردان انیمه اتک آن تایتان در میان عوامل ساخت این اثر دیده می‌شوند. استودیوی Wit، انیماتور سه فصل اول این سریال پرطرفدار نیز سازنده‌ی انیمه جدید نتفلیکس است.

پوستر انیمه Moonrise

در متن معرفی انیمه Moonrise نوشته شده است: «یک انیمه مهیج و از لحاظ بصری خیره‌کننده که ماجراجویی جذابی درباره‌ی سختی‌های کاوش در فضا را بازگو می‌کند». به نقل از متن معرفی رسمی «مونرایز» باید گفت که جلوه‌های بصری اولین پوستر این انیمه واقعا خیره‌کننده به نظر می‌رسند؛ یک اثر هنری پر از رنگ‌های با طراوت و چشمگیر که دنیای آینده نگرانه‌ی دیستوپیایی را به تصویر می‌کشد.

در حال حاضر هیچ تاریخی برای زمان پخش این انیمه اعلام نشده است، اما پوستری که امروز از حساب توییتر Netflix Geeked منتشر شده، می‌تواند به اندازه کافی طرفداران آثار Wit Studio را هیجان زده کند. این تیم اخیرا انیمه Ranking of Kings را پخش کرد که اتفاقا موفق به دریافت نقدهای بسیار خوبی شد. این تیم با همکاری CloverWorks روی اثر جدیدی با اقتباس از مانگای Spy x Family کار می‌کند.

در پایان شما هم می‌توانید نظرات خود را در این‌باره با زومجی و سایر کاربرها در میان بگذارید.


منبع animemojo
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده