نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۰۲

فاش شدن تصویری رسمی از ظاهر شوری در فیلم Black Panther 2

به‌تازگی تصاویری از ظاهر رسمی دو شخصیت اصلی فیلم Black Panther: Wakanda Forever روی محصولات تجاری مرتبط به آن فاش شده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تصاویر از ظاهر رسمی دو شخصیت شوری و اوکویه در فیلم Black Panther: Wakanda Forever فاش شده است. به‌تازگی تصاویری براساس محصولات تجاری مرتبط با فیلم Black Panther 2 فاش شده است که در آن شاهد نمایی از ظاهر شخصیت شوری با بازی لتیشیا رایت و اوکویه با بازی دانای گوریرا هستیم. این تصاویر درواقع براساس محصولات تجاری اسپرایت گرفته و فاش شده که در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

نمایش شوری و اوکویه روی محصول اسپرایت مرتبط با فیلم Black Panther: Wakanda Forever

ظاهر اوکویه نسبت به فیلم Black Panther تغییر زیادی نکرده است، اما ظاهر شوری در فیلم Black Panther: Wakanda Forever با تغییراتی مواجه شده و لباس بنفش رنگی را بر تن کرده است. در هر حال باتوجه‌به درگذشت چادویک بوزمن، بازیگر نقش تی‌چالا، قابل انتظار است که نقش شوری در فیلم Black Panther 2 پر رنگ‌تر شود و انتظار می‌رود او برای تصاحب سلطنت واکاندا با چالش جدی مواجه شود.

لتیشیا رایت، لوپیتا نیونگو، وینستون دوک، تنوک هورتا، آنجلا باست، دانای گوریرا، مارتین فریمن، دومینیک تورن و میکلا کول، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Black Panther: Wakanda Forever حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. همچنین رایان کوگلر، کارگردان فیلم Black Panther برای کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم Black Panther: Wakanda Forever بازگشته است. فیلم Black Panther 2 روند تولید پر حاشیه‌ای مثل مرگ چادویک بوزمن تا مصدومیت لتیشیا رایت در پشت صحنه فیلم و سپس عدم واکسن زدن او، را سپری کرده است.

فیلم Black Panther: Wakanda Forever قرار است در تاریخ ۱۱ نوامبر (۲۰ آبان) اکران شود. فیلم Black Panther در سال ۲۰۱۸ اکران شد و توانست ۱.۳ میلیارد دلار در سراسر جهان فروش کند. همچنین فیلم بلک پنتر موفق شد نامزد دریافت ۷ جایزه اسکار شود و ۳ جایزه اسکار در بخش بهترین موسیقی متن، بهترین طراحی لباس و بهترین طراحی صحنه دریافت کند.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده