نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۲۲

ساخت فیلم Duke Nukem توسط سازندگان سریال Cobra Kai

لجندری در حال همکاری با سازندگان سریال Cobra Kai برای ساخت فیلمی براساس مجموعه بازی Duke Nukem است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، فیلم دیگری براساس یک مجموعه بازی ویدیویی در دست ساخت است. لجندری انترتینمنت که سابقه ساخت مجموعه فیلم Godzilla و فیلم Dune را در کارنامه دارد، پس از توافق با گیرباکس حق ساخت فیلمی براساس مجموعه بازی Duke Nukem را به‌دست آورده است. بازی دوک نوکم در دهه ۹۰ میلادی خلق شد که یک اثر شوتر اول شخص بود. جاش هلد، جان هورویتس و هیدن اشلوسبرگ، سازندگان سریال Cobra Kai به‌عنوان تهیه‌کننده در فیلم Duke Nukem حضور دارند.

در حال حاضر لجندری به‌دنبال یافتن نویسنده برای نوشتن فیلمنامه فیلم دوک نوکم است و جست‌وجو همچنان ادامه دارد. همچنین فیلم Duke Nukem هنوز دارای کارگردانی نیست و این فیلم هنوز مراحل اولیه ساخت را سپری می‌کند. اولین بازی Duke Nukem در سال ۱۹۹۱ توسط Apogee Software عرضه شد و در ادامه 3D Realms با سه‌بعدی کردن بازی دوک نوکم و عرضه آن روی پی سی، این مجموعه را به یک اثر یک میلیارد دلاری تبدیل کرد.

با عرضه بازی Duke Nukem 3D در سال ۱۹۹۶ نه‌تنها به موفقیت بزرگی دست پیدا کرد، بلکه به معرفی و عرضه بازی‌های اول شخص در دنیای بازی‌های ویدیویی کمک بسیاری کرده است. پس از سال‌ها غیبت و توقف و لغو پروژه‌های متعدد و پس از خرید استودیو 3D Realms توسط گیرباکس، مجموعه Duke Nukem با بازی Duke Nukem Forever در سال ۲۰۱۱ بازگشت که نتوانست نظر منتقدان و گیمرها را جلب کند.

بازی Duke Nukem داستان دوک نوکم را دنبال می‌کند که پس از حمله فضایی‌ها به لس آنجلس باید با آن‌ها مبارزه کند ‌و فضایی‌های مهاجم را از بین ببرد. علاوه‌بر فیلم Duke Nukem، فیلم Borderlands دیگر اثر در دست ساخت براساس مجموعه بازی‌های گیرباکس است که فیلم بوردرلندز به کارگردانی الی راث و با بازی بازیگرانی چون کیت بلانشت و کوین هارت قرار است توسط لاینگزیت در سال ۲۰۲۲ اکران شود.


منبع THR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده