نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۰۱

پخش ویدیو تازه انیمه Tekken: Bloodline شبکه نتفلیکس

شبکه‌ی نتفلیکس در جریان رویداد Geeked Week ویدیوی جدیدی از انیمه‌ی سریالی Tekken: Bloodline پخش کرد.

مطابق تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، نتفلیکس ویدیو جدیدی از انیمه‌ی Tekken: Bloodline (تکن: رد خون) پخش کرد که حاوی یک پیام تازه از کاتسوهیرو هارادا، خالق مجموعه برای طرفدارها است. شبکه‌ی Netflix در جریان رویداد Geeked Week با انتشار یک کلیپ تازه جزئیات بیشتری از این انیمه‌ی سریالی مورد انتظار به اشتراک گذاشت.

کاتسوهیرو هارادا گفت که طرفدارها و تازه‌واردها درباره‌ی سرگذشت جون کازاما، مادر جین کازاما و زندگی آن‌ها در یاکوشیما اطلاعات بیشتری کسب خواهند کرد. همچنین در این انیمشن سریالی صحنه‌هایی وجود خواهد داشت که قبلا داستان آن‌ها فقط به‌صورت متنی نوشته شده بود. خالق مجموعه‌ی Tekken اشاره کرد که اگر جین کازاما در دنیای واقعی حضور داشت، می‌گفت «متأسفم که همیشه شما را این همه به زحمت می‌اندازم».

دانلود از آپارات

در خلاصه داستان انیمه‌ی Tekken: Bloodline می‌خوانیم: «قدرت بر هر چیزی برتری دارد. جین کازاما در سنین پایین هنرهای رزمی سبک کازاما را از مادرش آموخت. بااین‌حال جین هنگام ظهور ناگهانی یک هیولای شیطانی از توانایی لازم برای مقابله با آن برخوردار نبود و نابودی هر آنچه برایش عزیز بود، زندگی او را برای همیشه تغییر داد. جین که خودش را مقصر وقوع این فاجعه می‌دانست، سوگند یاد کرد که انتقام بگیرد و برای رسیدن به این هدف به‌دنبال قدرت مطلق بود. تلاش‌های این مبارز به یک نبرد نهایی در عرصه‌ی جهانی تحت عنوان تورنمنت پادشاه مشت آهنین منتهی شد».

انیمه‌ی سریالی تکن: رد خون در ماه مارس سال جاری با انتشار یک تریلر و پوستر تازه معرفی شد. تریلر معرفی Tekken: Bloodline برخی از کاراکترهای مجموعه‌ی تکن نظیر هیهاچی میشیما، کازویا میشیما، لروی اسمیت، کینگ، جون کازوما، پل فینیکس و اوگر را نشان داد که در انیمه حضور خواهند داشت. این اولین‌بار نیست که مجموعه بازی‌های Tekken به سایر رسانه‌های سرگرمی راه می‌یابد. در گذشته انیمه‌ی Tekken در سال ۱۹۹۸، فیلم لایو-اکشن تیکن در سال ۲۰۰۹ و انیمه‌ی Tekken: Blood Vengeance (تکن: انتقام خون) در سال ۲۰۱۱ به نمایش درآمد.

در طول سال‌های گذشته شبکه‌ی آنلاین نتفلیکس چندین و چند اقتباس سینمایی و تلویزیونی مرتبط با بازی‌های ویدیویی پخش کرده است که از برجسته‌ترین آن‌ها می‌توان به Arcane (آرکین)، Castlevania (کسلوانیا) و Resident Evil (رزیدنت ایول) اشاره کرد. این سرویس استریم درحال‌حاضر مشغول کار روی آثاری براساس سری بازی The Division، فار کرای و Assassin’s Creed است.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده