نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۰۷

اعلام تاریخ پخش فصل سوم انیمیشن Dota: Dragon’s Blood

نتفلیکس در جریان رویداد Geeked Week تاریخ پخش فصل سوم انیمیشن Dota: Dragon’s Blood را رسما تایید و اعلام کرده است.

در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون و در جریان رویداد Geeked Week، تاریخ پخش فصل سوم انیمیشن Dota: Dragon’s Blood تایید و اعلام شده است. نتفلیکس رسما اعلام کرد که فصل جدید این سریال انیمیشنی در تاریخ ۱۱ آگست (۲۰ مرداد) از این سرویس استریم پخش خواهد شد. قابل انتظار است که مانند دو فصل اول، فصل سوم انیمیشن Dota: Dragon’s Blood نیز در ۸ قسمت تولید و از نتفلیکس پخش شود.

استودیو میر که سابقه ساخت آثاری چون انیمیشن The Legend of Korra، انیمیشن Voltron: Legendary Defender، فصل سوم و چهارم انیمیشن Young Justice و انیمیشن Kipo and the Age of Wonderbeasts را در کارنامه خود دارد، برای ساخت فصل سوم انیمیشن Dota: Dragon’s Blood نیز بازگشته است. اشلی ادوارد میلر وظیفه ساخت سریال دوتا: خون اژدها را بر عهده دارد.

یوری لوونتال، لارا پولور، تونی تاد،‌ تروی بیکر، جاش کیتون،‌ کارلی والگرن، آلیکس ویلتون ریگان، فریا تینگلی، استفانی جاکوبسن، آنسون مونت و جی‌بی بلانک، از جمله بازیگرانی هستند که به‌عنوان صداپیشه در انیمیشن Dota: Dragon’s Blood حضور دارند و به صداپیشگی پرداخته‌اند. همچنین اولین تصویر فصل سوم انیمیشن دوتا: خون اژدها منتشر شده است که در آن میرانا در حال تیراندازی با کمان خود است:

میرانا در حال تیراندازی در فصل سوم انیمیشن Dota: Dragon’s Blood


منبع Polygon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده