نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۳۶

انتشار اولین تریلر فصل دوم انیمیشن Cuphead | اعلام تاریخ پخش

شبکه نتفلیکس اولین تریلر فصل دوم انیمیشن The Cuphead Show را منتشر کرد که در پایان تاریخ پخش این انیمیشن مشخص شده است.

ماه اسفند گذشته و پس از پخش ۱۲ قسمت اول انیمیشن The Cuphead Show، نتفلیکس از تمدید این انیمیشن برای فصل دوم خبر داد و حالا در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون و در جریان رویداد Geeked Week، اولین تریلر فصل دوم انیمیشن کاپهد منتشر شده است. در طول اولین تریلر فصل دوم انیمیشن Cuphead شاهد نمایش اتفافات آن هستیم که ظاهرا اتفاقات بازی Cuphead: The Delicious Last Course را دنبال می‌کند و حالا Ms. Chalice به یکی از شخصیت‌های اصلی آن تبدیل شده است. در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

همچنین نتفلیکس تایید کرد که فصل دوم انیمیشن The Cuphead Show در تاریخ ۱۹ آگست (۲۸ مرداد) از این سرویس استریم پخش خواهد شد که مشخص نیست این فصل در چند قسمت تولید شده است. فصل اول انیمیشن کاپهد در ۱۲ قسمت تولید و پخش شده بود. همچنین بازی Cuphead: The Delicious Last Course در تاریخ ۳۰ ژوئن (۹ تیر) برای کامپیوتر، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد. کاربران بازی Cuphead می‌توانند با پرداخت ۸ دلار صاحب بسته الحاقی The Delicious Last Course شوند.

جرد و چاد مولدنهائر که وظیفه ساخت بازی کاپهد را بر عهده دارند، برای ساخت سریال The Cuphead Show نیز بازگشته‌اند. ترو والنتینو در نقش کاپهد، فرانک تودارو در نقش ماگمن، لوک میلینگتون-دریک در نقش دویل، جو هانا در نقش الدر کتل، وین بردی در نقش کینگ دایس، جیم کانروی در نقش اولی بالب و گری گریفین در نقش Ms. Chalice، از جمله بازیگرانی هستند که به‌عنوان صداپیشه در انیمیشن The Cuphead Show حضور داشته‌اند.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده