نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۰ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۵۷

انتشار اولین تصویر انیمه کینگ کونگ نتفلیکس

نتفلیکس به‌تازگی اولین تصویر از انیمه Skull Island را در جریان برنامه Geeked Week منتشر کرده است.

بهمن ۹۹ بود که نتفلیکس از همکاری با لجندری برای ساخت انیمه سریالی براساس فیلم Kong: Skull Island خبر داد. حالا در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون و در جریان رویداد Geeked Week، اولین تصویر انیمه کینگ کونگ منتشر شده است. در اولین تصویر انیمه Skull Island شاهد جای پا کینگ کونگ روی یک محیط برفی هستیم که در مرکز آن یک انسان ایستاده است. در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

جای پای کینگ کونگ روی برف در انیمه Skull Island

اتفاقات سریال Skull Island در دنیای سینمایی Monsterverse جریان خواهد داشت و نتفلیکس به خدمه یک کشتی شکسته، یک جزیره پر از هیولا و یک پادشاه که به همه آن‌ها حکمرانی می‌کند، اشاره کرده است. انیمه کینگ کونگ توسط استودیوی انیمیشن‌سازی پاور‌هاوس، سازنده انیمه Castlevania و انیمه Blood of Zeus، تولید می‌شود. برایان دافیلد، کارگردان فیلم Spontaneous به‌همراه نویسنده فیلم The Babysitter و فیلم Love and Monsters، به‌عنوان نویسنده و تهیه‌کننده اجرایی در انیمه Skull Island حضور دارد.

نتفلیکس در حال حاضر اطلاعات بیشتری از زمان پخش، خلاصه داستان یا فهرست صداپیشگان انیمه Skull Island را منتشر نکرده است. این در حالی است که دنباله فیلم Godzilla vs. Kong با محوریت شخصیت کینگ کونگ در دست ساخت است. همچنین گفته می‌شود که این فیلم احتمالی، ممکن است Son of Kong نام داشته باشد. مچنین آدام وینگارد، کارگردان فیلم Godzilla vs. Kong در حال مذاکره با لجندری برای کارگردان فیلم دیگری از دنیای مانسترورس است که احتمالا فیلم جدید کینگ کونگ خواهد بود.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده