نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۰ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۴۲

تمدید سریال The Boys برای فصل چهارم

شبکه آمازون از تمدید زودهنگام سریال The Boys برای فصل چهارم خبر داد و همچنین آماری از میزان استقبال از فصل سوم این سریال را منتشر کرده است.

پخش فصل سوم سریال The Boys با پخش همزمان سه قسمت اول از هفته گذشته رسما آغاز شد و امروز شاهد پخش قسمت چهارم فصل سوم این سریال ابرقهرمانی و اکشن از شبکه آمازون بودیم. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سریال پسران برای یک فصل دیگر تمدید شده است. طبق خبری که ددلاین منتشر کرده، آمازون به‌صورت رسمی از تمدید سریال The Boys برای فصل چهارم خبر داده است. در حال حاضر اطلاعات بیشتری در دسترس نیست و تنها می‌دانیم که همکاری آمازون و بخش تلویزیونی سونی پیکچرز قرار است ادامه پیدا کند.

همچنین آمازون آماری از استقبال بینندگان این سرویس استریم از فصل سوم سریال The Boys را منتشر کرده است که براساس آن، فصل سوم سریال پسران حدود ۱۷ درصد بیشتر از فصل دوم و بیش از ۲۳۴ درصد بیشتر از فصل اول این سریال محبوب توسط بینندگان شبکه پرایم ویدیو تماشا شده است. در حال حاضر نمی‌دانیم که فصل چهارم سریال The Boys چه زمانی پخش خواهد شد و ۴ قسمت از فصل سوم سریال پسران باقی‌مانده است که قسمت آخر فصل سوم این سریال ابرقهرمانی در تاریخ ۸ ژوئیه (۱۷ تیر) از شبکه آمازون پخش خواهد شد.

کارل اربن، آنتونی استار، جک کواید، لاز آلونسو، ارین موریارتی، کارن فوکوهارا، تومر کاپون، دومینیک مک الیگوت، جنسن اکلس، جسی آشر، چیس کرافورد، نیتن میچل، جیانکارلو اسپوزیتو، کلودیا دومیت، کتیا وینتر، کولبی مینیفی، نیک وکسلر، لوری هولدن، پاتریک فلانری، مایلز گستون ویلانوئوا، فرانسیس ترنر، کریستین بوت و جک دولان از جمله بازیگرانی هستند که در فصل سوم سریال The Boys حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. مانند دو فصل گذشته، اریک کریپک، اوان گلدبرگ و سث روگن، وظیفه ساخت فصل سوم سریال بویز را نیز بر عهده دارند.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده