نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۰ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۱۴

ساخت فیلم Thunderbolts توسط مارول | انتخاب کارگردان

مارول استودیو در حال ساخت فیلمی براساس Thunderbolts است و به همین منظور کارگردان این فیلم را انتخاب و استخدام کرده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، فیلمی براساس Thunderbolts در دست ساخت است. پس از شایعات و نظریات متعدد بالاخره مارول استودیو به ساخت این فیلم چراغ سبز نشان داده و به همین منظور جیک شرایر را برای کارگردانی فیلم تاندربولتز استخدام کرده است. همچنین اریک پیرسون با سابقه نوشتن فیلمنامه فیلم Black Widow، فیلم Thor: Ragnarok و فیلم Godzilla vs. Kong وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Thunderbolts را بر عهده خواهد داشت.

در حال حاضر اطلاعات بیشتری از داستان و اتفاقات فیلم Thunderbolts در دسترس نیست، اما می‌دانیم که اعضای تاندربولتز متشکل از شخصیت‌های ابرشرور هستند که برای مأموریت‌های دولتی فرستاده می‌شوند. نکته مبهم دیگر این است که اعضای این گروه در دنیای سینمایی مارول قرار است متشکل از چه شخصیت‌هایی باشد. فیلم هنوز در مراحل اولیه ساخت قرار دارد، اما منابع نزدیک به پروژه می‌گویند که مارول در نظر دارد تا بیشتر از شخصیت‌هایی استفاده کند که هم‌اکنون در MCU حضور داشته و معرفی شده‌اند تا عملکرد فیلم در گیشه تا حدودی تضمین شود.

جیک شرایر

همچنین مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم Thunderbolts برای تابستان سال آینده برنامه‌ریزی شده است که می‌توان انتظار اکران آن در سال ۲۰۲۴ را داشت. علاوه‌براین، شخصیت‌هایی که ممکن است در گروه تاندربولتز شاهد حضور آن‌ها باشیم می‌تواند شامل بارون زیمو، یلنا بلووا، گوست، Abomination، تسکمستر، US Agent و وینتر سولجر باشند. همچنین شخصیت ژنرال تادربولت راس یکی از گزینه‌های احتمالی می‌توانست باشد که با توجه به درگذشت بازیگر این شخصیت وضعیت آن مشخص نیست.

در هر حال مارول استودیو هنوز قراردادی با بازیگری برای حضور در فیلم Thunderbolts امضا نکرده است. در هر حال گروهی این فیلم را جواب مارول به سری فیلم Suicide Squad دنیای دی سی می‌دانند که تقریبا مشابه یکدیگر هستند. اگرچه مارول استودیو بسیار بی‌سروصدا در حال یافتن کارگردان جدید برای فیلم Fantastic Four است و به‌نظر می‌رسد که استودیو تازه مذاکرات را با گزینه‌های احتمالی آغاز کرده، اما ظاهرا تمرکز آن‌ها در این بازه زمانی بیشتر روی انتخاب کارگردان فیلم Thunderbolts بوده است.

فلورنس پیو در نقش یلنا بلووا در قسمت چهارم سریال Hawkeye

منابع نزدیک می‌گویند که جلسه شرایر با مدیران مارول باعث شد تا نظر آن‌ها را بسیار سریع جلب کند و او بتواند روی صندلی کارگردانی فیلم تاندربولتز بشیند. جیک شرایر بیشتر برای کارگردانی فیلم Robot & Frank و فیلم Paper Towns شناخته می‌شود و طی این سال‌ها آثار دیگری چون ۹ قسمت از سریال Lodge 49، یک قسمت از سریال Dave، دو قسمت از سریال Brand New Cherry Flavor و ۶ قسمت از سریال Kidding را کارگردانی کرده است. او اخیرا وظیفه کارگردانی ۶ قسمت از سریال Beef را بر عهده داشته است.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده