نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۰ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۰۰:۴۹

حضور جول و الی در تصویر جدید سریال The Last of Us

تصویر جدیدی از سریال The Last of Us در جریان سامر گیم فست ۲۰۲۲ منتشر شد و همچنین اطلاعات بیشتری از این سریال منتشر شده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون و در جریان برنامه سامر گیم فست ۲۰۲۲، تصویر و اطلاعات جدیدی از سریال The Last of Us منتشر شد. نیل دراکمن، کارگردان بازی The Last of Us در اواخر برنامه سامر گیم فست حضور پیدا کرد و در طول آن تصویر جدیدی از این سریال را با طرفداران به اشتراک گذاشت که در آن شاهد حضور جول با بازی پدرو پاسکال و الی با بازی بلا رمزی هستیم که از دست یک کلیکر مخفی شده‌اند. در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

الی و جول مخفی شده از دست یک کلیکر در سریال The Last of Us

دراکمن همچنین تایید کرد که مراحل فیلم‌برداری و تولید سریال The Last of Us فردا رسما به پایان خواهد رسید. او وظیفه کارگردانی یک قسمت از این بازی را بر عهده داشته است. پدرو پاسکال، بلا رمزی، گابریل لونا، نیکو پارکر، مرل داندریج، آنا تورو، جفری پیرس، ماری بارتلت، استورم رید، نیک آفرمن، گراهام گرین، الین مایلز و روتینا وسلی از جمله بازیگرانی هستند که در سریال The Last of Us حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

همچنین حضور تروی بیکر، صداپیشه جول و اشلی جانسون، صداپیشه الی در سریال The Last of Us تایید شده است، اما آن‌ها در سریال نقش کاملا متفاوتی بر عهده خواهند داشت. این سریال قرار است در ۱۰ قسمت تولید شود و در سال ۲۰۲۳ از شبکه HBO پخش خواهد شد. سریال The Last of Us اتفاقات بازی اول و بسته الحاقی Left Behind را پوشش خواهد داد.

کریگ مازن، سازنده سریال Chernobyl، وظیفه ساخت سریال The Last of Us را بر عهده دارد و نیل دراکمن، خالق و سازنده بازی نیز قرار است در ساخت آن به او کمک کند. دراکمن به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی و دستیار نویسنده به مازن، شورانر و نویسنده اصلی در سریال کمک خواهد کرد و بخش تلویزیونی سونی و PlayStation Productions وظیفه تولید سریال را بر عهده دارد. کانتمیر بالاگوف، علی عباسی و یاسمیلا ژبانیچ، وظیفه کارگردانی قسمت‌های مختلف سریال The Last of Us را بر عهده داشته‌اند.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده