نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۰۴

پخش فیلم جدید برد پیت با محوریت فرمول یک از شبکه اپل

فیلم جدید و بدون نام برد پیت که در مورد فرمول یک است و جوزف کوشینسکی کارگردانی آن را بر عهده دارد، از شبکه اپل پخش خواهد شد.

آذر گذشته خبری منتشر شد مبنی‌براینکه برد پیت، بازیگر برنده یک جایزه اسکار برای بازی در فیلم Once Upon A Time in Hollywood قرار است در یک فیلم مسابقه‌ای به کارگردانی جوزف کوشینسکی، کارگردان فیلم Top Gun: Maverick به ایفای نقش بپردازد. همچنین لوئیس همیلتون، برنده هفت دوره مسابقات فرمول یک قرار است در این پروژه حضور داشته باشد. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، استودیو پخش‌کننده این فیلم موردانتظار مشخص شده است.

استودیو Apple Original Films سرانجام توانست با ارائه بالاترین پیشنهاد برنده رقابت شود و حق پخش این فیلم مسابقه‌ای با موضوع فرمول یک را به‌دست بیاورد. جری بروکهایمر، تهیه‌کننده با سابقه هالیوود نیز در این فیلم ریسینگ به‌عنوان تهیه‌کننده حضور دارد. ایرن کروگر که پیش از این به‌عنوان نویسنده با کوشینسکی در فیلم Top Gun 2 همکاری کرده بود و نوشتن فیلمنامه آثار دیگری چون فیلم Dumbo، فیلم Ghost in the Shell و سه قسمت از فیلم Transformers را نیز بر عهده داشته،‌ وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم مسابقه‌ای را بر عهده دارد.

جوزف کوشینسکی

برد پیت در این فیلم نقش راننده بازنشسته‌ای را بر عهده دارد که حالا از بازنشستگی خارج شده و باید درکنار یک راننده تازه‌کار با غول‌های این ورزش به رقابت بپردازد. این فیلم ریسینگ درواقع دومین همکاری مشترک اپل استودیو با برد پیت و استودیو فیلمسازی Plan B Entertainment است. اپل پیش از این حقش تولید فیلم بدون نام دیگری با بازی برد پیت و جرج کلونی و به کارگردانی جان واتس، کارگردان فیلم Spider-Man: No Way Home را خریداری کرده بود.

همچنین Apple Original Films اولین سرویس استریمی است که توانسته برنده جایزه اسکار بهترین فیلم شود. فیلم CODA توانست جایزه بهترین فیلم اسکار ۲۰۲۱ را دریافت کند. اپل همچنین آثار موردانتظار دیگری فیلم Killers of the Flower Moon به کارگردانی مارتین اسکورسیزی و با بازی لئوناردو دیکاپریو و رابرت دنیرو را در اختیار دارد که اسکورسیزی و اپل قرار است در فیلم Grateful Dead با بازی جونا هیل در نقش جری گارسیا نیز همکاری کنند.


منبع Variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده