نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۵۰

انتشار تیزر تریلر و ویدیو جدید انیمه سایبرپانک 2077 نتفلیکس

نتفلیکس در جریان رویداد Geeked Week یک تیزر و ویدیو از انیمه Cyberpunk: Edgerunners منتشر کرد و از ماه پخش این انیمه خبر داد.

در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون و در جریان رویداد Geeked Week، تیزر و ویدیو جدیدی از انیمه Cyberpunk: Edgerunners منتشر شده است. این انیمه درواقع براساس بازی سایبرپانک 2077 در دست ساخت است که در تیزر تریلر آن شاهد تصاویر بیشتری از صحنه‌های اکشن و اتفاقات آن هستیم؛ اگرچه اطلاعات خیلی زیادی از داستان و اتفاقات آن را فاش نمی‌کند و در ادامه می‌توانید این تیزر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

علاوه‌بر تریلر، نتفلیکس ویدیو جدیدی از انیمه Cyberpunk: Edgerunners را نیز منتشر کرده است که در آن شاهد یک صحنه اکشن هستیم:

دانلود از آپارات

انیمه Cyberpunk: Edgerunners قرار است در ۱۰ قسمت تولید و در سپتامبر امسال (شهریور یا مهر) از شبکه نتفلیکس پخش شود. استودیو انیمه‌سازی Studio Trigger که سابقه ساخت آثاری مثل انیمه Kill La Kill، انیمه Promare و انیمه Little Witch Academia را در کارنامه خود دارند، انیمه Cyberpunk 2077 را تولید کرده‌اند. سی‌دی پراجکت و استودیو تریگر پیش از این تایید کرده بودن که آکیرا یامائوکا که بیشتر برای ساخت موسیقی متن بازی‌های Silent Hill شناخته می‌شود، موسیقی متن انیمه Cyberpunk: Edgerunners را تولید خواهد کرد.

ماساهیکو اتسوکا،‌کارگردان قسمت The Elder انیمه Star Wars: Visions به‌همراه یوشیکی اوسا، تهیه‌کننده انیمه Star Wars: Visions وظیفه نوشتن فیلمنامه و ساخت انیمه Cyberpunk: Edgerunners را بر عهده دارند. همچنین در ادامه می‌توانید پوستر رسمی انیمه سایبرپانک 2077 را مشاهده کنید:

پوستر انیمه Cyberpunk: Edgerunners


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده