نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۰۲

تمدید سریال Tokyo Vice با بازی انسل الگورت برای فصل دوم

شبکه‌ی HBO Max از تمدید سریال درام جنایی Tokyo Vice با نقش‌آفرینی انسل الگورت برای فصل دوم خبر داد.

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که شبکه‌ی HBO Max سفارش ساخت فصل دوم سریال جنایی درام Tokyo Vice (فساد توکیو) به تهیه‌کنندگی مایکل مان را صادر کرده است. سارا اوبری، رئیس محتوای اورجینال شبکه‌ی اچ‌بی‌او مکس اخیرا با انتشار یک بیانیه‌ی تازه اظهار داشت: «نمی‌توانیم بیش از این برای ارائه یک فصل دیگر جهت ادامه این داستان جنایی جذاب و پرتعلیق در یکی از زیباترین و سرزنده‌ترین شهرهای جهان هیجان‌زده‌تر باشیم».

انسل الگورت که سابقه‌ی نقش‌آفرینی در آثاری نظیر فیلم West Side Story (داستان وست ساید)، فیلم Divergent (سنت‌شکن) و فیلم Baby Driver (بیبی راننده) را دارد، برای نخستین بار در یک سریال به ایفای نقش می‌پردازد. انسل الگورت در نقش جیک آدلستین، کن واتانابه در نقش هیروتو کاتاگیری، ریچل کلر در نقش سامانتا، الا رامپف در نقش پولینا و رینکو کیکوچی در نقش مباشر آدلستین در نخستین فصل سریال Tokyo Vice نقش‌آفرینی کردند.

جی.تی. راجرز خالق و نویسنده‌ی سریال Tokyo Vice است که براساس کتاب غیرداستانی جیک آدلستین ساخته شد. کتاب Tokyo Vice یک گزارش دسته اول از یک روزنامه‌نگار جوان آمریکایی است که در صدد سرنگونی اداره‌ی پلیس متروپولیتن توکیو با افشای فساد درونی آن برمی‌آید. مایکل مان، فیلمساز نامزد جایزه‌ی اسکار برای کارگردانی فیلم The Insider (نفوذی)، تهیه‌کننده‌ی اجرایی فصل اول این سریال بود و نخستین قسمت آن را نیز کارگردانی کرد.

جی.تی. راجرز، مایکل مان، آلن پول، جیک آدلستین، انسل الگورت، دستین دنیل کرتون، کن واتانابه، جان لشر و امیلی گرسون ساینز به‌عنوان تهیه‌کنندگان اجرایی پروژه فعالیت داشتند و وظیفه‌ی تولید آن برعهده‌ی شرکت انداور کانتنت بود. فیلم‌برداری نخستین قسمت سریال Tokyo Vice در اوایل سال ۲۰۲۰ میلادی در توکیو آغاز شد، اما خیلی زود تحت تأثیر شیوع ویروس کرونا متوقف شد. تولید این سریال جنایی درام سپس از اواخر ماه نوامبر سال گذشته از سر گرفته شد. فصل اول سریال فساد توکیو در طول سه هفته در ماه آوریل پخش شد و بازخوردهای بسیار خوبی دریافت کرد.


منبع DarkHorizons
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده