نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۰۱

انتشار تریلر جدید قسمت پیش درآمد فیلم Predator

استودیوی قرن بیستم تریلر جدید و رسمی فیلم Prey را که پیش درآمد فیلم Predator است، منتشر کرد که در آن شاهد نمایش تصاویر بیشتی از اتفاقات این فیلم هستیم.

طبق تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، تریلر جدیدی از فیلم Prey منتشر شده است. این فیلم ترسناک درواقع قسمت پیش درآمد فیلم Predator است که اتفاقات آن سال‌ها قبل جریان دارد و در طول تریلر رسمی فیلم Prey شاهد حمله غارتگران به زمین هستیم که اعضای قبیله کومانچی باید با آن مقابله کنند، اما آن‌ها نمی‌دانند که با چه تهدیدی مواجه هستند. همچنین در طول تریلر شاهد ورود مهاجران به قاره آمریکا هم هستیم و شخصیت اصلی داستان ظاهرا تنها شخصی است که از وجود این مهاجمان درنده با خبر است. در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

علاوه‌بر تریلر، استودیو قرن بیستم پوستر جدیدی از فیلم Prey را نیز منتشر کرده است که در آن تنها شخصیت نارو دیده می‌شود و در ادامه می‌توانید شاهد این پوستر نیز باشید:

پوستر جدید فیلم Prey

اتفاقات قسمت پیش درآمد فیلم Predator حدود ۳۰۰ سال قبل در ملت کومانچی جریان دارد که تمرکز فیلم Prey روی زن جوانی به‌نام نارو خواهد بود که یک جنگجوی درنده و بسیار ماهر است که در سایه برخی از افسانه‌ای‌ترین شکارچیان قبلیه خود بزرگ شده است. بنابراین زمانی‌که قبیله آن‌ها مورد تهدید قرار می‌گیرد، او برای دفاع از مردمش بلند می‌شود. نارو پس از آن با یک شکارچی بیگانه و بسیار تکامل یافته با زرادخانه‌ای از سلاح‌های پیشرفته مواجه می‌شود که منجر به یک رویارویی بسیار خشن و ترسناک بین آن‌ها خواهد شد.

فیلم Prey در تاریخ ۵ آگست (۱۴ مرداد) ازطریق شبکه هولو پخش خواهد شد که همچنین ازطریق استار پلاس در آمریکای لاتین و بخش استار اورجینال شبکه دیزنی پلاس در دیگر کشورهای جهان در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. دن تراختنبرگ، کارگردان فیلم Ten Cloverfield Lane وظیفه کارگردانی فیلم Prey را براساس فیلمنامه‌ای از پاتریک آیسون بر عهده داشته است. امبر میدتاندر در نقش نارو، داکوتا بیورز و دین دی‌لیگرو، از جمله بازیگرانی هستند که در قسمت پیش درآمد فیلم Predator حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده