نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۵۹

انتشار تریلر جدید انیمیشن The Sea Beast نتفلیکس

نتفلیکس تریلر جدید و رسمی انیمیشن The Sea Beast را منتشر کرد که در شاهد تصاویر بیشتری از این انیمیشن موردانتظار هستیم.

در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون و در جریان رویداد Geeked Week، تریلر جدیدی از انیمیشن The Sea Beast منتشر شده است. این تریلر درواقع تریلر رسمی انیمیشن جدید نتفلیکس است که در آن شاهد تصاویر بیشتری از اتفاقات این انیمیشن موردانتظار هستیم. انیمیشن هیولای دریا داستان دختری جوان به‌نام میسی برامبل را ردنبال می‌کند که در کشتی جیکوب هالند، شکارچی افسانه‌ای هیولاها به‌دنبال شکوه، شهرت و ماجراجویی‌های بزرگ است. در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

علاو‌ه‌بر تریلر، نتتفلیکس پوستری از انیمیشن The Sea Beast را نیز منتشر کرده است که در ادامه می‌توانید شاهد این پوستر باشید:

پوستر انیمیشن The Sea Beast

زاریس آنجل هاتور در نقش میسی برامبل، کارل اربن در نقش جیکوب هالند، جرد هریس در نقش کاپیتان کرو، ماریان ژان-بتیست، دن استیونز و کیتی برک، از جمله بازیگرانی هستند که به‌عنوان صداپیشه در انیمیشن The Sea Beast حضور داشته به صداپیشگی پرداخته‌اند. کریس ویلیامز،‌ کارگردان انیمیشن Moana و انیمیشن Big Hero 6، وظیفه کارگردانی انیمیشن هیولای دریا را بر عهده داشته است. علاوه‌بر کارگردانی، کریس ویلیامز به‌همراه نل بنجامین وظیفه نوشتن فیلمنامه انیمیشن The Sea Beast را نیز بر عهده داشته است.

انیمیشن The Sea Beast در تاریخ ۸ ژوئیه (۱۷ تیر) از نتفلیکس پخش خواهد شد که قابل انتظار است دارای اکران محدودی در سینماها نیز باشد. 


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده