نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۳۷

مشخص شدن زمان دقیق قسمت پایانی فصل چهارم سریال Stranger Things

مدت زمان نهایی قسمت نهم و پایانی فصل چهارم سریال Stranger Things مشخص شده که کمی کوتاه‌تر از مدت زمان اولیه است.

مدتی پیش بود که نتفلیکس اعلام کرد که مدت زمان قسمت نهم و پایانی فصل چهارم سریال Stranger Things قرار است ۲ ساعت و ۳۰ دقیقه باشد و حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مدت زمان نهایی قسمت نهم سریال Stranger Things 4 مشخص شده است. اکانت نویسندگان این سریال در توییتر اعلام کرد که با تکمیل مراحل تولید دو قسمت پایانی فصل چهارم سریال Stranger Things، حالا مدت زمان نهایی قسمت نهم نیز مشخص شده است.

براساس اعلام نویسندگان سریال، مدت زمان قسمت نهم فصل چهارم سریال Stranger Things قرار است ۲ ساعت و ۱۹ دقیقه باشد که حدود ۱۱ دقیقه کوتاه‌تر از زمانی است که نتفلیکس در ابتدا اعلام کرده بود. البته باز هم این قسمت قرار است یک اپیزود بسیار طولانی باشد که از بسیاری از فیلم‌های روز نیز طولانی‌تر است. مدت زمان قسمت هشتم فصل چهارم سریال Stranger Things نیز قرار است ۱ ساعت و ۲۵ دقیقه باشد.

مکس در حال بلند شدن در آسمان بالای سر قبر بیلی در فصل چهارم سریال Stranger Things

میلی بابی براون، دیوید هاربر، فین ولفهارد، کلب مک‌لاگلین، نوآ اشنپ، وینونا رایدر، چارلی هیتون، ناتالیا دایر، کارا بوینو، پرایا فرگوسن، برت گلمن، رابرت انگلاند، جیمی کمپبل بور، ادورادو فرانکو، جوزف کوئین، ایمیبث مک‌نالتی، مایلز ترویت، رجینا تینگ چن و گریس ون دین، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل چهارم سریال Stranger Things حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. مانند سه فصل گذشته وظیفه ساخت سریال Stranger Things 4 نیز بر عهده برادران دافر بوده است.

دو قسمت پایانی فصل چهارم سریال Stranger Things در قالب بخش دوم در تاریخ ۱ ژوئیه (۱۰ تیر) از شبکه نتفلیکس خواهند شد. ۷ قسمت اول سریال Stranger Things 4 که مدتی پیش در قالب بخش اول منتشر شده بود، موفق شد بیش از ۲۸۶/۷۹ میلیون ساعت توسط بینندگان نتفلیکس تماشا شود و به یک رکورد بی‌نظیر دست پیدا کند. همچنین سریال Stranger Things برای فصل پنجم و پایانی تمدید شده است.


منبع Gamesradar
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده