نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۳۲

اضافه شدن بازیگر Borat 2 به فیلم Guardians of the Galaxy 3

ماریا باکالوا، بازیگر نامزد دریافت یک جایزه اسکار برای بازی در یک نقش کلیدی به جمع بازیگران فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 3 اضافه شده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، حضور بازیگر دیگری در فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 3 تایید و اعلام شده است. ددلاین گزارش داد که ماریا باکالوا، بازیگر فیلم Borat Subsequent Moviefilm به جمع بازیگران فیلم نگهبانان کهکشان 3 اضافه شده است. اگرچه اطلاعاتی از نقش او در دسترس نیست، اما ددلاین تایید کرد که باکالوا یک نقش کلیدی را در این فیلم بازی کرده که هم‌اکنون مراحل فیلم‌برداری و تولید آن به پایان رسیده است.

جیمز گان در زمان اعلام پایان فیلم‌برداری فیلم نگهبانان کهکشان 3 گفته بود که بازیگر دیگری به این فیلم اضافه شده است، اما ددلاین می‌گوید بازیگری که گان به آن اشاره کرده بود، باکالوا هم نیست. البته گان نیز حضور ماریا باکالوا را در فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 3 تایید کرد و بازی او را در این فیلم فوق‌العاده خواند. باکالوا بیشتر برای بازی در فیلم Borat 2 شناخته می‌شود که برای بازی در این فیلم توانست یکبار نامزد دریافت جایزه اسکار شود.

ماریا باکالوا

از دیگر کارهای ماریا باکالوا می‌توان به فیلم The Bubble و فیلم Bodies Bodies Bodies اشاره کرد و اخیرا در فیلم The Honeymoon بازی کرده است. کریس پرت، زویی سالدانا، دیو باتیستا، بردلی کوپر، وین دیزل، کارن گیلان، پام کلمنتیئف، ویل پولتر، شان گان، الیزابت دبیکی، سیلوستر استالونه، چاکوودی ایووجی و دانیلا ملچیور، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Guardians of the Galaxy Vol 3 حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم Guardians of the Galaxy Vol 3 قرار است در تاریخ ۵ می ۲۰۲۳ (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۲) اکران شود. فیلم Guardians of the Galaxy Holiday Special نیز در کریسمس امسال از دیزنی پلاس پخش خواهد شد. مانند دو قسمت گذشته، جیمز گان وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم Guardians of the Galaxy 3 را بر عهده دارد.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده