نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۰۶

تلاش برای بقا در تریلر سریال لایو-اکشن Resident Evil شبکه نتفلیکس

شبکه‌ی نتفلیکس تریلر جدیدی از سریال لایو-اکشن Resident Evil را به اشتراک گذاشت که مملو از خون‌ریزی، زامبی‌ها، رویدادهای هیجان‌انگیز و فعالیت‌های مخفیانه‌ی شرکت آمبرلا است.

زمان زیادی تا پخش نخستین فصل سریال لایو-اکشن Resident Evil (رزیدنت ایول) در تاریخ ۱۴ جولای (۲۳ تیر) باقی نمانده است. اکنون در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که شبکه آنلاین نتفلیکس در جریان رویداد Geeked Week تریلر جدیدی از این سریال مورد انتظار پخش کرد. این تریلر مملو از خون‌ریزی، زامبی‌ها، رویدادهای هیجان‌انگیز و فعالیت‌های مخفیانه‌ی شرکت آمبرلا است و شما می‌توانید آن را در ادامه‌ی مطلب تماشا کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

سریال لایو-اکشن Resident Evil به‌سراغ داستان هیچ یک از بازی‌های مجموعه نخواهد رفت و داستان جدیدی را ازطریق دو خط زمانی متفاوت روایت می‌کند. نخستین خط زمانی داستان جید و بیلی وسکر، دختران ۱۴ ساله‌ی آلبرت وسکر را روایت می‌کند که در نیو راکون سیتی زندگی می‌کنند و به یکباره خود را در چنگال خطر می‌بینند. خط زمانی دوم در آینده و ۱۶ سال پس از خط زمانی اول جریان دارد که ویروس T بیشتر افراد را آلوده کرد و تنها ۱۶ میلیون بازمانده روی زمین باقی‌مانده است. در این خط زمانی جید ۳۰ سال دارد و در تلاش برای بقا در جهانی مملو از هیولاها است.

لنس ردیک برای ایفای نقش وسکر در سریال Resident Evil انتخاب شده است که سابقه‌ی نقش‌آفرینی در فیلم‌های John Wick (جان ویک) را دارد. الا بالینسکا، بازیگر فیلم Charlie's Angels (فرشتگان چارلی)، تامارا اسمارت، بازیگر فیلم Artemis Fowl (آرتمیس فاول)، سینا آگودانگ، بازیگر فیلم F9 (سریع و خشمگین ۹)، آدلین رودولف، بازیگر سریال Chilling Adventures of Sabrina (ماجراجویی‌های هراس‌انگیز سابرینا) و پاولا نونز، بازیگر فیلم Bad Boys for Life (پسران بد تا ابد) نیز از دیگر بازیگرهای این سریال لایو-اکشن به‌حساب می‌آیند.

برونون هیوز با سابقه‌ی کارگردانی آثاری نظیر Breaking Bad (بریکینگ بد)، Better Call Saul (بهتره با ساول تماس بگیری) و The Walking Dead (مردگان متحرک) سکان هدایت دو اپیزود اول سریال Resident Evil را در دست دارد. نخستین فصل سریال رزیدنت ایول در ۸ قسمت یک ساعته از شبکه‌ی نتفلیکس تقدیم بیننده‌ها خواهد شد. سریال لایو-اکشن رزیدنت ایول شرکت Constantin Film هیچ ارتباطی با فیلم Resident Evil: Welcome to Raccoon City (رزیدنت ایول: به راکون سیتی خوش آمدید) ندارد که در نوامبر سال ۲۰۲۱ اکران شد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده