نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۰۰:۲۴

اعلام تاریخ پخش فصل سوم و پایانی سریال Locke and Key | انتشار اولین تریلر

نتفلیکس در جریان رویداد Geeked Week با انتشار تریلری از تاریخ پخش فصل سوم و پایانی سریال Locke and Key پرده برداشت.

در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون و در جریان رویداد Geeked Week، تاریخ پخش فصل سوم سریال Locke and Key تایید و اعلام شده است. فصل پایانی سریال لاک و کلید قرار است در تاریخ ۱۰ آگست (۱۹ مرداد) از شبکه نتفلیکس پخش خواهد شد. نتفلیکس همچنین تریلری از فصل پایانی سریال Locke and Key را منتشر کرده است که در طول تریلر شاهد نمایش تهدید جدید خانواده لاک تا بازگشت چند شخصیت هستیم و طرفداران سریال را آماده اتفاقاتی پایانی می‌کند. در ادامه می‌توانید اولین تریلر فصل سوم سریال Locke and Key را ازطریق یوتیوب نتفلیکس تماش کنید.

خانواده لاک در فصل سوم سریال Locke and Key

سریال Locke and Key اقتباسی از کمیکی به‌همین نام اثر جو هیل و گابریل رودریگز است. این سریال یک اثر ترسناک، فراطبیعی و فانتزی است که داستان چند خواهر و برادر را دنبال می‌کند که در خانهٔ جدیدشان کلیدی جادویی پیدا می‌کنند که به آن‌ها قدرت‌های فراوانی می‌دهد. این خواهران و برادران به خانهٔ پدری خود باز می‌گردند و این خانه رازی بسیار جادویی در خود دارد. خانواده لاک خیلی زود با موجودی اهریمنی مواجه می‌شوند که به هر قیمتی که شده خواهان به‌‌دست آوردن کلید جادویی است.

کانر جسوپ، امیلیا جونز، جکسون رابرت اسکات، داربی استنچفیلد، پتریس جونز، آرون اشمور، شری سام، برندن هاینز، لیو آبره و کوین دورند، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل سوم سریال Locke and Key حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کارلتون کیوس و میردیث آوریل، وظیفه ساخت سریال لاک و کلید را بر عهده دارند. فصل سوم این سریال در ۸ قسمت تولید شده است. 


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده