نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۱۷

اعلام تاریخ پخش سریال Sandman نتفلیکس | انتشار تریلر جدید

شبکه نتفلیکس در رویداد Geeked Week با انتشار یک تریلر سرانجام تاریخ پخش سریال The Sandman را تایید و اعلام کرده است.

در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون و در جریان رویداد Geeked Week، تاریخ پخش سریال The Sandman تایید و اعلام شده است. نتفلیکس اعلام کرد که سریال سندمن در تاریخ ۵ آگست (۱۴ مرداد) از این سرویس استریم پخش خواهد شد. همچنین نتفلیکس تریلر جدیدی از سریال The Sandman را منتشر کرده است که در آن شاهد تصاویر بیشتری از جمله نمایش جوآنا کنستانین و The Corinthian هستیم و در ادامه می‌توانید تریلر جدید و هیجان‌انگیز این سریال را ازطریق یوتیوب نتفلیکس تماشا کنید.

نتفلیکس همچنین تایید کرد که مارک همیل صداپیشگی شخصیت Merv Pumpkinhead را در سریال The Sandman بر عهده دارد. درکنار این موضوع شاهد پخش سه پوستر جدید از سریال سندمن هستیم که یک پوستر روی مورفیوس با بازی تام استاریج و دو پوستر دیگر روی جوآنا کنستانین با بازی جنا کولمن و کورینتیان با بازی بوید هالبروک تمرکز دارد و در ادامه می‌توانید این سه پوستر جدید از سریال The Sandman را نیز مشاهده کنید:

جنا کولمن در نقش جوآنا کنستانین در پوستر سریال The Sandman

بوید هالبروک در نقش کورینتیان در پوستر سریال The Sandman

تام استاریج در نقش مورفیوس به‌همراه ماسکش در پوستر جدید سریال The Sandman

تام استاریج، کربی هوول باپتست، میسون الکساندر پارک، گوئندولین کریستی، ویوین آچامپونگ، چارلز دنس، بوید هالبروک، عاصم چادری، سانجیو بسکار، جنا کولمن، نیام والش، جولی ریچاردسون، دیوید تیولیس، کیو را، استیون فرای، رزان جمال، ساندرا جیمز یانگ و پتن اسوالت، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال The Sandman حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

سریال The Sandman قرار است در ۱۱ قسمت تولید و از شبکه نتفلیکس منتشر شود. دیوید اس گویر با سابقه نوشتن فیلمنامه آثاری چون فیلم Blade II، فیلم Batman Begins و فیلم Batman v Superman: Dawn of Justice و آلن هاینبرگ با سابقه نوشتن فیلمنامه فیلم Wonder Woman، به‌عنوان شورانر، نویسنده و تهیه‌کننده در سریال سندمن حضور دارند و گیمن نیز در ساخت سریال به آن‌ها کمک می‌کند.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده