نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۵۷

انتشار اولین تریلر انیمیشن علمی تخیلی جدید دیزنی با نام Strange World

والت دیزنی امروز اولین تریلر و پوستر رسمی انیمیشن Strange World را منتشر کرده است. همچنین جیک جیلنهال صداپیشگی شخصیت اصلی را بر عهده دارد.

آذر گذشته بود که والت دیزنی از ساخت انیمیشن علمی تخیلی جدید خود با نام Strange World خبر داد و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تریلر انیمیشن جدید دیزنی منتشر شده است. در اولین تریلر این انیمیشن به یک سرزمین ناشناخته سفر می‌کنیم که تمرکز انیمیشن Strange World قرار است روی سرچر کلید باشد که جیک جیلنهال، بازیگر بازیگر نامزد دریافت یک جایزه اسکار برای بازی در فیلم Brokeback Mountain و بازیگر فیلم Spider-Man: Far from Home نقش این شخصیت را در انیمیشن Strange World بر عهده دارد.

این انیمیشن اورجینال اکشن و ماجراجویی با الهام از مجلات پالپ یا زرد و داستان‌های مشهور نیمه اول قرن بیستم در دست ساخت است. در انیمیشن Strange World قرار است به اعماق یک سرزمین ناشناخته و خطرناک سفر کنیم که موجودات خارق‌العاده در انتظار خانواده افسانه‌ای کلید هستند. خانواده‌ای از کاوشگران که اختلاف بین آن‌ها تهدیدی برای نابودی آخرین و مهم‌ترین مأموریت آن‌ها است. در ادامه می‌توانید اولین تریلر انیمیشن Strange World را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

دن هال، کارگردان انیمیشن Big Hero 6، دستیار کارگردان انیمیشن Moana و کارگردان انیمیشن Raya and the Last Dragon، وظیفه کارگردانی انیمیشن Strange World را بر عهده دارد. همچنین کویی نگوین، نویسنده انیمیشن رایا و آخرین اژدها وظیفه نوشتن فیلمنامه انیمیشن جدید دیزنی را بر عهده داشته است. علاوه‌بر تریلر، دیزنی اولین پوستر رسمی انیمیشن Strange World را نیز منتشر کرده است که در ادامه می‌توانید این پوستر را مشاهده کنید:

اولین پوستر انیمیشن Strange World دیزنی

انیمیشن Strange World قرار است در تاریخ ۲۳ نوامبر (۲ آذر) اکران شود. تاکنون حضور صداپیشه دیگری به‌جز جیک جیلنهال در این انیمیشن تایید و اعلام نشده است.


منبع TheVerge
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده