نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۱۵ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۴۹

اعلام تاریخ پخش انیمیشن I Am Groot مارول | انتشار اولین پوستر

مارول استودیو با انتشار یک پوستر تاریخ پخش انیمیشن I Am Groot را از دیزنی پلاس تایید و اعلام کرده است.

طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ شروع پخش انیمیشن I Am Groot تایید و اعلام شده است. پخش این سریال انیمیشنی کوتاه قرار است از روز چهارشنبه، ۱۰ آگست (۱۹ مرداد) از شبکه دیزنی پلاس آغاز شود. همچنین اولین پوستر انیمیشن I Am Groot منتشر شده است که در آن شاهد بیبی گروت هستیم که در حال استراحت کردن و گوش دادن به موسیقی و خوردن آبمیوه است و دو موجود فضایی بامزه نیز درکنار گروت دیده می‌شوند. در ادامه می‌توانید این پوستر را مشاهده کنید:

پوستر انیمیشن I Am Groot

نکته جالب توجه اینجا است که انیمیشن I Am Groot قرار است یک هفته پیش از سریال She-Hulk: Attorney At Law پخش شود که پخش سریال She Hulk از روز چهارشنبه، ۱۷ اوت (۲۶ مرداد) از شبکه دیزنی پلاس آغاز خواهد شد. وین دیزل، صداپیشه شخصیت گروت برای صداپیشگی این شخصیت در سریال I Am Groot بازگشته است و رایان لیتل وظیفه ساخت سریال انیمیشنی و کوتاه گروت را بر عهده دارد. جیمز گان، کارگردان فیلم‌های نگهبانان کهکشان نیز به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی در این پروژه نقش داشته است.

انیمیشن I Am Groot قرار است یک سریال انیمیشنی کوتاه باشد که تمرکز آن روی بیبی گروت است که در حال بزرگ شدن است و با دردسرهایی قرار است مواجه شود. فیلم Guardians of the Galaxy Vol 3 قرار است در تاریخ ۵ می ۲۰۲۳ (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۲) اکران شود. فیلم Guardians of the Galaxy Holiday Special نیز در کریسمس امسال از دیزنی پلاس پخش خواهد شد.


منبع مارول
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده