نویسنده: مهدی اسدی
// یکشنبه, ۱۵ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۵۹

حضور نسخه زشت سونیک در فیلم Chip ‘n Dale

نسخه اولیه طراحی چهره سونیک که پس از اعتراض شدید هواداران توسط پارامونت تغییر کرد، در فیلم Chip 'n Dale: Rescue Rangers حضور غافلگیر کننده‌ای دارد.

اگر به‌خاطر داشته باشید، طراحی اولیه‌ی چهره شخصیت سونیک در فیلم Sonic the Hedgehog که ظاهر واقعی‌تری داشت، بعد از نمایش اولین تریلر این فیلم لایو اکشن با واکنش منفی طرفداران مواجه شد. به‌طوری که پارامونت تصمیم گرفت تا طراحی این شخصیت را به‌طور کلی بازسازی کرده و نهایتاً نسخه مطلوب طرفداران را در فیلم نهایی ارائه کند. اکران این فیلم، بهترین افتتاحیه‌ی یک فیلم اقتباسی از بازی‌های ویدیویی را در آن زمان رقم زد.

اما این اتفاق باعث نشد که طراحی اولیه‌ی سونیک در Sonic the Hedgehog به فراموشی سپرده شود. بعد از پخش شدن صدها تصویر طنز (Meme) در سطح اینترنت و نسبت دادن لقب «Ugly Sonic» یا «سونیک زشت» به این کاراکتر، حالا شاهد حضور غافلگیر کننده‌ی آن در فیلم Chip ‘n Dale: Rescue Rangers از شبکه دیزنی پلاس بودیم.

غرفه سونیک زشت در فیلم Chip ‘n Dale

سونیک زشت در فیلم جدید دیزنی غرفه‌ی مخصوص خود را در یک گردهمایی طرفداران کامیک دارد و سعی می‌کند تا با فروش تصاویر امضا شده‌ی خود، از بدنامی خود حداکثر استفاده را ببرد. او در صحبت با مراجعه کنندگان به این غرفه می‌گوید: «آن‌ها به‌خاطر چیزی که واقعاً هستم من را دوست خواهند داشت، نه مثل دفعه قبل که بعد از یک نگاه به دندان‌های انسان گونه‌ی من، کل این مکان را به آتش کشیدند.»

سپس او پوستر خود را برای نوجوانی که به‌همراه دوستش درحال خندیدن به او است، امضا کرده و می‌گوید: «دارن به من می‌خندند؛ می‌دونم، ولی شما نمی‌تونید من را اذیت کنید، چون خود من هم با این جوک پایه‌ام!»

کارگردان Rescue Rangers در توضیحات خود درباره اینکه چطور توانستند سونیک زشت را به این فیلم بیاورند گفته که «به‌لطف تلاش وکیل‌ها» این کار امکان‌پذیر شد. این اتفاق حتی باعث شده که تعدادی از طرفداران خواستار ساخت چیزهای بیشتری از شخصیت سونیک زشت باشند.

پارامونت و سگا در ماه بهمن گذشته اعلام کردند که سومین فیلم Sonic the Hedgehog و یک سریال تلویزیونی لایو اکشن از آن که روی شخصیت ناکلز تمرکز دارد، وارد فرایند ساخت شده است.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده