نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۱۴ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۵۳

نمایش قلعه دریم در پوستر جدید سریال Sandman نتفلیکس

شبکه نتفلیکس در آستانه رویداد Geeked Week، پوستر جدیدی از سریال The Sandman را با محوریت شخصیت مورفیوس منتشر کرده است.

در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، پوستر جدیدی از سریال The Sandman منتشر شده است. در این پوستر شاهد حضور دریم ملقب به مورفیوس با بازی تام استاریج هستیم که متئو کلاغ با صداپیشگی پتن اسوالت روی شانه‌های او دیده می‌شود که در حال حرکت به سمت قلعه ارباب دریم هستند. در ادامه می‌توانید پوستر جدید سریال The Sandman را مشاهده کنید:

نمایش قلعه دریم در پوستر جدید سریال The Sandman

سریال The Sandman قرار است بخشی از رویداد Geeked Week نتفلیکس باشد که قابل انتظار است شاهد انتشار تریلر رسمی این سریال باشیم و تاریخ شروع پخش سریال سندمن در آن تایید و اعلام شود. رویدا Geeked Week نتفلیکس از روز دوشنبه، ۶ ژوئن (۱۶ خرداد) کار خودش را آغاز خواهد کرد و تا روز جمعه، ۱۰ ژوئن (۲۰ خرداد) ادامه خواهد داشت که در طول آن شاهد پخش اطلاعات، تریلر، ویدیو و تصاویری از فیلم‌ها، سریال‌ها، انیمیشن‌ها، انیمه‌ها و احتمالا بازی‌های نتفلیکس خواهیم بود.

تام استاریج در نقش دریم ملقب به مورفیوس، کربی هوول باپتست در نقش شخصیت مرگ، میسون الکساندر پارک در نقش Desire، گوئندولین کریستی در نقش لوسیفر، ویوین آچامپونگ در نقش لوسین، چارلز دنس در نقش رودریک برگس، بوید هالبروک در نقش کورینتیان، عاصم چادری در نقش هابیل، سانجیو بسکار در نقش قابیل، جنا کولمن در نقش جوآنا کنستانتین، نیام والش در نقش جوانی Ethel Cripps، جولی ریچاردسون در نقش Ethel Cripps. دیوید تیولیس در نقش جان دی، کیو را در نقش رز واکر، استیون فرای در نقش گیلبرت، رزان جمال در نقش لیتا هال، ساندرا جیمز یانگ در نقش یونیتی کینکید و پتن اسوالت در نقش متئو کلاغ، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال The Sandman حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

سریال The Sandman قرار است در ۱۱ قسمت تولید و از شبکه نتفلیکس منتشر شود. دیوید اس گویر با سابقه نوشتن فیلمنامه آثاری چون فیلم Blade II، فیلم Batman Begins و فیلم Batman v Superman: Dawn of Justice و آلن هاینبرگ با سابقه نوشتن فیلمنامه فیلم Wonder Woman، به‌عنوان شورانر، نویسنده و تهیه‌کننده در سریال سندمن حضور دارند و گیمن نیز در ساخت سریال به آن‌ها کمک می‌کند.


منبع CBM
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده