نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۱۴ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۵۶

انتشار تریلر جدید بازسازی کره‌ای سریال Money Heist

شبکه نتفلیکس به‌تازگی تریلر جدید و رسمی سریال Money Heist: Korea – Joint Economic Area را منتشر کرده که حاوی تصاویر جدیدی است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تریلر جدیدی از بازسازی کره‌ای سریال Money Heist منتشر شده است. نتفلیکس به‌تازگی تریلر رسمی سریال Money Heist: Korea – Joint Economic Area را منتشر کرده است که تمرکز آن روی نمایش یک دزدی پر مخاطره در یک کشور بدون مرز است. طبق تریلر این گروه در تلاش هستند تا ۴ تریلیون وون را بدزدند که این گروه دارای یک مغز متفکر و نابغه‌ به‌نام پروفسور است. در ادامه می‌توانید تریلر بازسازی کره‌ای سرقت پول را از یوتیوب نتفلیکس تماشا کنید.

پارک هه-سو در نقش برلین، یو جی-ته در نقش پروفسور، جون جونگ-سو در نقش توکیو، لی وون-جونگ در نقش مسکو، کیم جی-هون در نقش دنور، جانگ یون-جو در نقش نایروبی، لی هیون-وو در نقش ریو، لی کیو-هو در نقش اسلو، یونجین کیم، کیم سونگ-اوه، پارک میونگ-هون و لی جو-بین، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Money Heist: Korea – Joint Economic Area حضور داشته و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

الکس پینا، سازنده سریال اصلی به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی در نسخه کره‌ای سریال سرقت پول بازگشته است. هونگ سان کیم، کارگردان آثاری چون سریال Voice، سریال Son: The Guest، سریال L.U.C.A.: The Beginning، سریال Black و فیلم The Age of Blood، وظیفه کارگردانی بازسازی کره‌ای سریال Money Heist را بر عهده داشته است. ریو یونگ-جائه و تیمش که پیش از این در همکاری با نتفلیکس فیلمنامه سریال Psychopath Diary و سریال My Holo Love را نوشته بودند، وظیفه نوشتن فیلمنامه نسخه کره‌ای خانه کاغذی را بر عهده دارند.

سریال Money Heist: Korea – Joint Economic Area در تاریخ ۲۴ ژوئن (۳ تیر) از شبکه نتفلیکس پخش خواهد شد.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده