نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۳ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۱۷

شروع فیلمبرداری سریال پرسی جکسون دیزنی پلاس تا پیوستن ۵ بازیگر جدید

۵ بازیگر جدید به جمع بازیگران سریال Percy Jackson اضافه شده‌اند. همچنین مراحل فیلم‌برداری و تولید سریال پرسی جکسون آغاز شده است.

بهمن گذشته دیزنی پلاس به‌صورت رسمی از سفارش ساخت سریال Percy Jackson خبر داد و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعات جدیدی از وضعیت سریال پرسی جکسون منتشر شده است. دیزنی به‌صورت رسمی از شروع مراحل فیلم‌برداری و تولید سریال Percy Jackson and the Olympians خبر داده است. همچنین دو تصویر از اولین روز شروع فیلم‌برداری این سریال منتشر شده است که در یک تصویر شاهد نمایش کلاکت فیلم‌برداری و در تصویر دوم صندلی تیم تولید هستیم:

کلاکت اولین روز فیلمبرداری سریال Percy Jackson and the Olympians

صندلی تیم تولید در اولین روز فیلمبرداری سریال Percy Jackson and the Olympians

همچنین به نقل از ورایتی، ۵ بازیگر جدید به سریال Percy Jackson and the Olympians اضافه شده‌اند که براساس آن جیسون منتزوکس با سابقه بازی در سریال Brooklyn Nine-Nine، ویرجینیا کول با سابقه بازی در سریال Big Little Lies، گلین ترمن با سابقه بازی در سریال Fargo، مگان مولالی با سابقه بازی در سریال Will & Grace و تیم شارپ با سابقه بازی در سریال Briarpatch، پنج بازیگر جدیدی هستند که به جمع بازیگران سریال پرسی جکسون اضافه شده‌اند.

واکر اسکوبل در نقش پرسی جکسون، آرین سیمهادری در نقش گروور آندروود و لیا ساوا جفریس در نقش آنابث چیس، دیگر بازیگرانی هستند که حضور آن‌‌ها در سریال Percy Jackson and the Olympians تایید و اعلام شده است. همچنین براساس اطلاعات منتشر شده از نقش ۵ بازیگر جدید، منتزوکس در نقش آقای دی، کول در نقش سالی جکسون، ترمن در نقش آقای برنر، مولالی در نقش خانم دادز و شارپ در نقش گیب آگلیانو، قرار است در سریال Percy Jackson نقش‌آفرینی کنند.

طبق خلاصه داستان منتشر شده، این سریال لایو اکشن داستان یک پسر بچه ۱۲ ساله نیمه خدای امروزی به‌نام پرسی جکسون را روایت می‌کند که به‌تازگی با قدرت‌های ماورالطبیعی خود آشنا شده و کنار آمده است، اما زئوس، خدای آسمان او را متهم به دزدین سلاح صاعقه، قدرتمندترین سلاح در دنیا می‌کند. اکنون پرسی جکسون باید در سراسر آمریکا برای یافتن دزد صاعقه سفر کند تا نظم را به المپوس بازگرداند و جلوی شروع یک جنگ تازه را بگیرد.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده