نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۵۱

مارول به‌دنبال استخدام نام بزرگ برای کارگردانی ریبوت فیلم Fantastic Four

ددلاین می‌گوید که هنوز فاصله زیادی تا انتخاب کارگردان جدید ریبوت فیلم Fantastic Four داریم، اما مارول از هم‌اکنون به‌دنبال استخدام یک نام بزرگ است.

ماه گذشته بود که جان واتس که سه‌گانه اخیر مرد عنکبوتی را کارگردانی کرده، اعلام کرد که از وظیفه کارگردانی ریبوت فیلم Fantastic Four انصراف داده است و از آن زمان گمانه‌زنی‌های زیادی در مورد جانشین او مطرح شد. حالا طبق تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، طرفداران دنیای سینمایی مارول همچنان باید زمان بیشتری را برای شنیدن اخبار ریبوت فیلم شگفت‌ انگیز صبر کنند. جاستین کرول، خبرنگار ددلاین به‌تازگی در مورد وضعیت ریبوت فیلم Fantastic Four صحبت کرده است.

به نقل از منابع نزدیک به فیلم، کوین فایگی، رئیس مارول استودیو شخصا زمان خود را به یافتن کارگردان مناسب برای این فیلم اختصاص داده است. کرول می‌گوید که انتظار می‌رود تا پس از روز کارگر در ماه سپتامبر و حتی تا اواخر امسال کارگردان جدید ریبوت فیلم Fantastic Four مشخص شود. این بدان معنی است که نباید در نمایشگاه کامیک کان سن دیگو امسال شاهد اعلامیه مارول استودیو در این مورد باشیم.

کوین فایگی در فرش قرمز فیلم Black Widow مارول

در حال حاضر نامی در اطراف پروژه شنیده نمی‌شود، اما گفته می‌شود که مارول استودیو گزینه‌های متعددی را در نظر گرفته است تا با آن‌ها مذاکره کند. همچینن فایگی و مارول استودیو به‌دنبال استخدام نامی بزرگ برای کارگردانی ریبوت فیلم Fantastic Four هستند. یک منبع می‌گوید که فایگی نمی‌خواهد روی تمام مراحل فیلم‌برداری نظارت کند و این موضوع مشابه تجربه کار با سم ریمی در فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness توصیف شده که فایگی باتوجه‌به اعتمادی که به ریمی داشت، نظارت روزانه در روند فیلم‌برداری فیلم نداشت.

در هر حال چیزی که به‌نظر می‌رسد این است که فایگی ظاهرا در نظر دارد تا از یک کارگردان و تیم با تجربه در فیلم Fantastic Four استفاده کند و ظاهرا حساسیت بیشتری روی این پروژه دارد. البته همچنین جای امیدواری است که در سن دیگو کامیک کان اطلاعات بیشتری از فیلم چهار شگفت‌انگیز منتشر شود، اما فعلا نباید حتی منتظر اعلام بازیگران فیلم باشیم. هرچند مارول ممکن است برنامه متفاوتی داشته باشد.


منبع CBM
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده