نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۴۳

شروع مراحل فیلمبرداری قسمت جدید فیلم Mad Max با بازی کریس همسورث

کریس همسورث با انتشار یک تصویر از شروع مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم Furiosa به کارگردانی جرج میلر خبر داده است.

مهر ۹۹ بود که ساخت اسپین‌آف و پیش درآمد فیلم Mad Max: Fury Road رسما تایید شد که تمرکز این فیلم اکشن قرار است روی گذشته شخصیت ایمپریتر فیوروسا باشد که در این فیلم قرار است با نسخه جوانی این شخصیت ملاقات کنیم. حالا در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم Furiosa رسما آغاز شده است. کریس همسورث که نقش آنتاگونیست اصلی فیلم جدید مد مکس را بر عهده دارد، با انتشار تصویری از شروع مراحل فیلم‌برداری و تولید قسمت جدید و پیش درآمد فیلم Mad Max خبر داده است.

همچنین سیمون داگان، فیلمبردار آثاری چون فیلم Warcraft، فیلم I, Robot، فیلم Underworld: Evolution، فیلم The Great Gatsby، فیلم Hacksaw Ridge و اخیرا فیلم Disenchanted به‌عنوان رئیس تیم فیلم‌برداری در فیلم Furiosa حضور دارد. علاوه‌براین، در تصویر منتشر شده تنها شاهد نمایش کلاکت فیلم‌برداری این فیلم اکشن هستیم و همسورث گفت که یک ماجراجویی جدید در دنیای مکس دیوانه آغاز شده است:

کلاکت اولین روز فیلمبرداری فیلم Furiosa

آنیا تیلور جوی نقش نسخه جوانی ایمپریتر فیوروسا را در فیلم Furiosa بر عهده دارد و در این فیلم قرار نیست شاهد بازگشت شارلیز ترون باشیم. همچنین تام برک دیگر بازیگر فیلم جدید مد مکس است که او درواقع جایگزین یحیی عبدالمتین دوم در فیلم فیوروسا شده است. جرج میلر وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه قسمت جدید فیلم Mad Max را بر عهده دارد که نیکو لاتوریس در نوشتن فیلمنامه آن به میلر کمک خواهد کرد.

فیلم Furiosa برای اکران در تاریخ ۲۴ می ۲۰۲۴ (۴ خرداد ۱۴۰۳) برنامه‌ریزی شده است. فیلم Three Thousand Years of Longing با بازی ادریس البا و تیلدا سوئینتن، فیلم بعدی جرج میلر است که این فیلم برای اکران در تاریخ ۳۱ آگست (۹ شهریور) برنامه‌ریزی شده است. فیلم Mad Max: Fury Road در سال ۲۰۱۵ روی پرده‌های سینما رفت و موفق شد ۳۷۵.۲ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند. همچنین این فیلم موفق شد ۶ جایزه اسکار را نیز دریافت کند.


منبع Variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده