// پنجشنبه, ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۰۱:۵۸

واکنش جانی دپ به پیروزی در دادگاه: حقیقت هرگز از بین نمی‌رود

جانی دپ، بازیگر بزرگ سینما با یک نامه‌ی سرگشاده به پیروزی در دادگاه آمریکا علیه امبر هرد واکنش نشان داد. او هم از تجربه‌ی تلخ خود طی ۶ سال اخیر و هم از امیدواری به آینده گفت.

ساعاتی قبل در اخبار سینما و تلویزیون به‌صورت رسمی اعلام شد که جانی دپ در دادگاه ایالت ویرجینیا پیروز شد. امبر هرد باید برای دروغ‌گویی و آسیب زدن به شهرت دپ، چند میلیون دلار جریمه را به این هنرمند تحسین‌شده پرداخت کند. هیئت منصفه تک‌تک ادعاهای جانی دپ در پرونده علیه هرد را صحیح دانست و تمامی اعضای هیئت منصفه نظر یکسانی در این‌باره داشتند. حالا زمان صحبت کردن جان کریستوفر دپ دوم ملقب به جانی دپ فرار رسیده است.

جانی دپ که با آثاری همچون سری فیلم Pirates of the Caribbean و فیلم ادوارد دست‌قیچی شناخته می‌شود، افتخارات و جوایز زیادی را در کارنامه‌ی هنری خود دارد. این هنرمند که به‌زودی تولد ۵۹سالگی خود را جشن خواهد گرفت، در واکنش به رای دادگاه آمریکا نوشت:

«شش سال قبل، زندگی من، زندگی بچه‌های من، زندگی نزدیکان من و همین‌طور زندگی مردمی که سال‌ها از من حمایت کردند و به من باور داشتند، برای همیشه تغییر کرد.

همه‌ی این اتفاقات طی یک چشم به هم زدن رخ دادند.

ادعاهای مجرمانه، بسیار جدی و غلط، در رسانه‌ها علیه من مطرح شدند؛ ادعاهای غلطی که مسبب از راه رسیدن رگباری از محتوای تنفرورزانه بودند؛ با اینکه هرگز به‌عنوان متهم شناخته نشدم. [قبل از اینکه واقعیت مشخص شود]، ادعا دو مرتبه طی یک نانوثانیه از این سوی جهان به آن سوی جهان رسید و زندگی و شرایط کاری من را به لرزه انداخت.

جان کریستوفر دپ دوم ملقب به جانی دپ، بازیگر نقش جک اسپارو در فیلم های دزدان دریایی کارائیب

و شش سال بعد، هیئت منصفه زندگی من را به من پس داد. واقعا قدردان هستم.

تصمیم من برای دنبال کردن این پرونده، پس از تفکر فراوان گرفته شد؛ درحالی‌که به خوبی با بلندی موانع در مسیر رسیدن به نتیجه‌ی قانونی آشنا بودم و می‌دانستم که با آن‌ها و موارد اجتناب‌ناپذیر مانند گمانه‌زنی مردم جهان راجع به زندگی‌ام روبه‌رو خواهم شد.

از همان ابتدا هدف این پرونده فاش کردن حقیقت بود؛ فارغ از آن که می‌تواند چه نتیجه‌ای را در پی داشته باشد. بیان واقعیت، چیزی بود که آن را به بچه‌های خود بدهکار بودم؛ همین‌طور به همه‌ی آن‌هایی که در پشتیبانی از من، ثابت‌قدم ماندند. اکنون که می‌دانم این کار را انجام دادم، احساس آرامش می‌کنم.

من از قبل در عشق‌ورزی، پشتیبانی عظیم و ابراز محبت مردم از سرتاسر دنیا غرق شده‌ام و همچنان در آن غرق هستم. امیدوارم که جستجوی من برای بیان شدن حقیقت به سایر افراد کمک کند؛ به هر مرد یا زن که خود را در شرایطی مشابه با من می‌بیند. امیدوارم آن‌هایی که از این افراد حمایت می‌کنند، هرگز دست از حمایت نکشند. من همچنین امیدوارم که موضع‌گیری [علیه افراد] هم در رسانه‌ها و هم در دادگاه‌ها به حالت «بی‌گناه تا زمان اثبات گناهکاری» برگردد.

من می‌خواهم به قدردانی از عملکرد باشرافت قاضی، اعضای هیئت منصفه، تیم دادگاه و کلانترهایی بپردازم که از وقت خود برای رسیدن به این نقطه استفاده کردند؛ همچنین از تیم قانونی سخت‌کوش و تزلزل‌ناپذیرم که کاری فوق‌العاده در کمک به من برای به اشتراک گذاشتن حقیقت انجام دادند.

بهترین‌ها هنوز در راه هستند و بالاخره یک فصل تازه آغاز شده است.

حقیقت هرگز از بین نمی‌رود».

- جانی دپ


منبع Variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده