نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۵۷

پیوستن بازیگر The Suicide Squad به فیلم Guardians of the Galaxy 3

دانیلا ملچیور، بازیگر فیلم The Suicide Squad جدیدترین بازیگری است که به جمع بازیگران فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 3 اضافه شده است.

ماه گذشته بود که جیمز گان اعلام کرد که مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 3 به پایان رسیده است. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگر دیگری به جمع بازیگران فیلم نگهبانان کهکشان 3 اضافه شده است. ددلاین از اضافه شدن دانیلا ملچیور، بازیگر نقش رتکچر 2 در فیلم The Suicide Squad که سابقه همکاری با گان را در این فیلم داشته، به جمع بازیگران فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 3 خبر داده است.

ملچیور قرار است نقش کوچکی را در این فیلم داشته باشد و همچنین او قرار نیست نقش Moondragon را در فیلم Guardians of the Galaxy 3 بر عهده داشته باشد. گان در زمان اعلام پایان فیلمبرداری فیلم نگهبانان کهکشان 3 گفته بود که بازیگر دیگری به این فیلم اضافه شده است، اما ددلاین می‌گوید بازیگری که گان به آن اشاره کرده بود، ملچیور نیست و این بازیگر شخص دیگری است. همچنین ددلاین شایعات حضور کیانو ریوز در فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 3 را تکذیب کرده است.

لوگو رسمی فیلم Guardians of the Galaxy Vol 3

کریس پرت، زویی سالدانا، دیو باتیستا، بردلی کوپر، وین دیزل، کارن گیلان، پام کلمنتیئف، ویل پولتر، شان گان، الیزابت دبیکی، سیلوستر استالونه و چاکوودی ایووجی، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Guardians of the Galaxy Vol 3 حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. دانیلا ملچیور بیشتر برای بازی در فیلم The Suicide Squad شناخته می‌شود. ملچیور اخیرا در فیلم Assassin Club و فیلم Marlowe بازی کرده است. ملچیور اخیرا به جمع بازیگران فیلم سریع و خشن 10 اضافه شده است.

فیلم Guardians of the Galaxy Vol 3 قرار است در تاریخ ۵ می ۲۰۲۳ (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۲) اکران شود. فیلم Guardians of the Galaxy Holiday Special نیز در کریسمس امسال از دیزنی پلاس پخش خواهد شد. مانند دو قسمت گذشته، جیمز گان وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم Guardians of the Galaxy 3 را بر عهده دارد.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده